Nerwica Zoladka

1. Data: 2006-11-20 17:58:49

Temat: Nerwica Zoladka
Od: "Heleje" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialem sie zapytac jak zwalczyc nerwice zoladka probowalem juz prawie
wszystkiego ziola na uspokojenie chemie i niewiemm jest jeszcze gorzej
prosze o odp.

2. Data: 2006-11-20 18:25:23

Temat: Re: Nerwica Zoladka
Od: "lotaria" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Heleje napisał(a):
> Chcialem sie zapytac jak zwalczyc nerwice zoladka probowalem juz prawie
> wszystkiego ziola na uspokojenie chemie i niewiemm jest jeszcze gorzej
> prosze o odp.

Coś wiem na ten temat, sprawa trudna niestety bez lekarza nie obejdzie
się.

3. Data: 2006-11-20 18:32:10

Od: "Heleje" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie u lekarza tez bylem on tez nic nie moze poradzic.

4. Data: 2006-11-20 18:35:16

Od: "lotaria" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Heleje napisał(a):
> Własnie u lekarza tez bylem on tez nic nie moze poradzic.

To musisz dalej się męczyć i eksperymentować, a może na kurację
ziołową do Bonifratrów się zgoś.

5. Data: 2006-11-20 18:54:39

Od: "Heleje" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze sproboje :) ale jakby to nie pomoglo to czekam na dalesze pomysly

6. Data: 2006-11-20 21:42:35

Od: "Tadeusz" <t...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Heleje" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Chcialem sie zapytac jak zwalczyc nerwice zoladka probowalem juz prawie
> wszystkiego ziola na uspokojenie chemie i niewiemm jest jeszcze gorzej
> prosze o odp.

nie ma nerwicy żołądka - jest nerwica człowieka...
znajdź rozwiązanie swoich problemów emocjonalnych
a żołądek "sam" się uspokoi...

Tadeusz

7. Data: 2006-11-20 23:08:49

Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moz.e cze;s'ciej seks uprawiac'?

8. Data: 2006-11-21 01:43:46

Od: KQR <"kqr[wytwal]"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heleje napisał(a):
> Chcialem sie zapytac jak zwalczyc nerwice zoladka probowalem juz prawie
> wszystkiego ziola na uspokojenie chemie i niewiemm jest jeszcze gorzej
> prosze o odp.

Leczysz objawy a nie przyczyne. Masz nerwice ktora powoduje objawy
somatyczne. U Ciebie akurat w żołądku. Zoladek jest bardzo wrazliwy na
dzialanie adrenaliny (ktora jest glowna przyczyna somatycznych
dolegliwosci nerwicowych).
Czesty i wyczerpujacy wysilek fizyczny polecam:)

9. Data: 2006-11-21 16:40:22

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Nov 2006 02:43:46 +0100, KQR napisał(a):

> Czesty i wyczerpujacy wysilek fizyczny polecam:)

Albo wizyte u psychiatry.
Serio - oni nie gryza.

--
Sabina

10. Data: 2006-11-21 16:49:54

Od: KQR <"kqr[wytwal]"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina napisał(a):

> Albo wizyte u psychiatry.
> Serio - oni nie gryza.

Ja to wiem :) Ale psychiatrzy czesto polecaja wlasnie wysilek
fizyczny... Naturalne rozladowanie jest zdrowsze niz hamowanie OUN kiedy
to nie jest konieczne. Ale oczywiscie o koniecznosci decyduje psychiatra.

Falujący obraz. Pytanie do okulistów.
RTG płuc
Zjawisko deja vu - neurobiologia i kognitywistyka
Problemy z nogami
Pytanie o skuteczność peelingów