Nerwica i PRAMOLAN

1. Data: 2004-07-17 13:12:18

Temat: Nerwica i PRAMOLAN
Od: "Maciek" <m...@m...argos1.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów.

Mam taki problem:
U mojej żony stwierdzono nerwicę. Diagnoza jest chyba prawidłowa bo
stwierdziło ją kilku lekarzy (1kontaktu, gastrolog, neurolog, psycholog a
nawet psychiatra) po serii kompleksowych badań lekarskich łącznie z USG jamy
brzusznej. Wszelkie wyniki prawidłowe. Objawy typowe przy nerwicy (wręcz
książkowe). Ale tu zaczyna się problem. Mamy córeczkę, którą żona karmi
piersią (5miesięcy) a w ulotce PRAMOLANU 50mg pisze, że nie należy stosować
leku w czasie karmienia piersią. Lekarz jest świadomy, że żona karmi. Czy
wybrał "mniejsze zło"? Czy lek ten można jednak w miarę bezpiecznie
stosować? Czy zastanowić się jednak nad odstawieniem od piersi i dobrać
jeszcze lepszy lek?
Poradźcie proszę. Może jak żona przeczyta parę odpowiedzi to trochę się
uspokoi.

Bardzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam.

Maciek.T

2. Data: 2004-07-17 14:54:14

Temat: Re: Nerwica i PRAMOLAN
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:

> [...]
> jeszcze lepszy lek?
> Poradźcie proszę. Może jak żona przeczyta parę odpowiedzi to trochę się

Witam...

Wirtualnie zbyt łatwo udzielić pochopnej porady, także lekarz prowadzący
żonę ma z góry większe szanse na podjęcie właściwej decyzji odnośnie
wprowadzenia tego leku w procesie leczenia. Może warto by było
porozmawiać z nim osobiście na temat trapiących Was wątpliwośći odnośnie
zastosowania tego leku w przypadku gdy żona karmi piersią?
Piszesz o typowych objawach nerwicy... Nerwica to jest takie pojęcie
worek, który każdy z nas może zrozumieć w inny sposób. Dlatego może
warto by było sprecyzować czego doświadcza Twoja żona. Z Twojego i jej
punktu widzenia. Czy ciąża i okres połogu sprowokował objawy, nasilł je,
zmniejszył... Jakie inne formy terapii próbowaliście zastosować, jakie
były zaproponowane.
W przypadku ogólnie zaburzeń z kręgu nerwicowych leki przynoszą ulgę,
często dość szybko. Psychoterapia niestety przynosi efekty po dłuższym
okresie czasu, zależnie od wielu czynników. Niefarmakologiczne metody z
pewnością są bezpieczniejsze w okresie ciąży i karmienia piersią, także
IMO warto byłoby takie rozważyć.

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

3. Data: 2004-07-17 16:13:59

Od: "Klapuch (klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jul 2004 15:12:18 +0200, "Maciek"
<m...@m...argos1.com.pl> wrote:

Moze lepiej bedzie skorzystac z ziol zamiast z tabletek,
zwlaszcza w okresie karmienia?

skontaktuj sie ze mna, email lub
najlepiej na GG:3736633
moze Ci pomoge.
Pozdrawiam
Klapuch

4. Data: 2004-07-18 14:06:58

Od: "Redtown" <R...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze lepiej bedzie skorzystac z ziol zamiast z tabletek,
> [...]

Pewnie sprzedajesz jakieś chińskie badziewne ziółka..

5. Data: 2004-07-18 17:19:10

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jul 2004 16:06:58 +0200, "Redtown" <R...@k...pl>
wrote:

Jesli np. melisa jest "chinskim badziewnym ziolkiem" to tak, polecam,
aczkolwiek nie sprzedaje bo nie nazywam sie apteka.

Jesli chcesz wiedziec kim jestem i co robie zapraszam Cie na moja
strone http://klapuch.komrel.net , jesli znajdziesz chwilke czasu.

Uwazam, ze mozna pomagac nie tylko antybiotykami lecz rowniez
metodami, ktore od wiekow byly stosowane z dobrym skutkiem.

Jesli jestes w potrzebie - pomoge Ci. Jesli nie jestes - moze nie
przeszkadzaj tym, ktorzy chca byc zdrowi.

Pozdrawiam Cie

6. Data: 2004-07-19 09:28:32

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chcesz wiedziec kim jestem i co robie zapraszam Cie na moja
> strone http://klapuch.komrel.net , jesli znajdziesz chwilke czasu.

Podoba mi sie zwlaszcza artykul na temat wampirow energetycznych :)

Pozdrowienia,
tmark

7. Data: 2004-07-19 20:21:59

Od: "witam" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam twojej żonie:
- melise,
- homeopatie, kropelki:
tam jest komplex ziol , zapomnialem nazwy, w srodku valeriana radix , etc.

Pozdrawiam
Wojtek

P.S. Miałem to samo, najgorsza choroba na świecie
zniewolenie ciała i ducha + pełne odizolowanie.

Mój przypadek, jestem zdrowy, nie korzystałem z porad lekarzy.
Brałem stare wyprubowane rzeczy, a nie chemie.

Pramolan tez bralem przez 14 dni :)
Dobrze dziala bo nie uzaleznia, mozna latwo odstawic.

Czy twoja żona jak idzie spać to:
- jest jej raz goraco a raz zimno )odkrywa sie zakrywa sie ) ?
- czy ma napady goraca w nocy, ja zrobilbym jeszcze hormony tarczycy ?
- czy budzi sie czesto i ma klopotyu ze snem ?

Acha w moim przypadku to polaczenie rekreacji z odpoczynkiem bardzo mi
pomoglo
w tej chwili nie wysilam sie jak jestem zmeczony.

Użytkownik "Maciek" <m...@m...argos1.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uspokoi.
>
> Bardzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam.

Bardzo pilne !!!
Toksoplazma
Lampy solne?
komunikaty pyłkowe w Polsce
dobry kardiolog we wrocławiu lub opolu!!!!!!