Nerwica lekowa

1. Data: 2003-08-03 19:11:26

Temat: Nerwica lekowa
Od: "Kate" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiam,
Mam pytanko do osob, ktore mialy stycznosc z tego typu nerwicami - jakie sa
objawy, w jakim stopniu zaawansowania mozna pomoc sobie samemu, ??

1. Data: 2003-08-04 08:58:48

Temat: Re: Nerwica lekowa
Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kate" <x...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bgjmpj$8fd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
nerwicami - jakie sa
> objawy, w jakim stopniu zaawansowania mozna pomoc sobie

objawy tzw. OSIOWE nerwicy:
1. lęk
2. egocentryzm
3. objawy wegetatywne
4. błędne koło

to postac czystej nerwicy,

dzieki dodatkowym objawom nadajemy jej nazwe

jesli wiec objawem dominujaxcym jest lek - nazywamy ja
nerwica lekowa, - tu ---> jesli lek jest naddominujacy to
juz fobia (dowolna)

jakl pomoc sobie - ustalic sobie samemu przed lustrem co dla
mnie jest wazne, a co nie - jakim systemem wartosci chce sie
kierowac, jak reagowac na okreslone sytuacje - trudne,
bardzo trudne, ale mozliwe - warto probowac - ale....
nerwicy nigdy sie juz nie pozbedziesz, zawsze cos
niespodziewanego wyskoczy - uwazaj na nastroj! Prob!

1. Data: 2003-08-04 09:19:44

Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-08-04 Kenton R. napisał(a)

> nerwicy nigdy sie juz nie pozbedziesz, zawsze cos

Uhm. A mozesz podac zrodlo takiego stwierdzenia?

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

"-Prowdy nima!"
"-Hej, dziywce, nie zawse sukoj prowdy. Sukoj przjociela!"
Wanda Czubernatowa, ks. Jozef Tischner

1. Data: 2003-08-04 09:57:32

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> napisał w
wiadomości

> Uhm. A mozesz podac zrodlo takiego stwierdzenia?

życie! - nie książeczki!

1. Data: 2003-08-04 10:06:22

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> napisał w
wiadomości news:bgl8fg$chp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Uhm. A mozesz podac zrodlo takiego stwierdzenia?

"bociany" to wiedzą z wielu doświadczeń! - to lata życia, i
obserwacji! - oj, ucz się ucz, bo z cię może być dobry
specjalista, a takich w tym kraju brak! - słuchaj, tych
których się nie słucha!

1. Data: 2003-08-04 11:33:05

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kenton R. napisał:

> objawy tzw. OSIOWE nerwicy:
> 1. lęk
> 2. egocentryzm
> 3. objawy wegetatywne
> 4. błędne koło
>
> to postac czystej nerwicy,

Czyli:
1. uczucia
2. strategie
3. objawy wegetatywne

Czyli - zmienić strategię i będzie po bólu? :)

Flyer

1. Data: 2003-08-04 19:07:16

Od: "ReaVeR" <r...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli:
> 1. uczucia
> 2. strategie
> 3. objawy wegetatywne
>
> Czyli - zmienić strategię i będzie po bólu? :)
>
> Flyer

taa Gdyby to było takie proste? Ale problem leży w mózgu i to on sam musi
coś zauważyc, a to jest chyba ciężkie. Nic wiecej na ten temat

ReaVeR

1. Data: 2003-08-04 20:30:01

Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-08-04 Kenton R. napisał(a)

> Użytkownik "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> napisał w
> wiadomości

> życie! - nie książeczki!
A ksiazki to sie z powietrza biora?
Wiesz co chlopie jak chcesz doradzac komus w tak waznych sprawach i do
tego jeszcze wypowiadac sie w sposob kategoryczny to sie postaraj o
jakies podparcie. Chyba ze nie masz poczucia odpowiedzialnosci.

1. Data: 2003-08-04 20:39:31

Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-08-04 Kenton R. napisał(a)

> "bociany" to wiedzą z wielu doświadczeń! - to lata życia, i
> obserwacji!

Przepraszam jakich doswiadczen i obserwacji?
A i Twoim zdaniem skad sie biora te ksiaki co?

1. Data: 2003-08-04 20:40:27

Od: " " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jesli wiec objawem dominujaxcym jest lek - nazywamy ja
> nerwica lekowa, - tu ---> jesli lek jest naddominujacy to

Powiedz jedno czy Ty sam wiesz co napisałeś, bo wiesz kopiuj i wklej to
każdy potrafi :)

> [...]
> kierowac, jak reagowac na okreslone sytuacje - trudne,
> bardzo trudne, ale mozliwe - warto probowac - ale....

Tu sie zgodze. Po to mamy mózg.

> nerwicy nigdy sie juz nie pozbedziesz, zawsze cos
> niespodziewanego wyskoczy - uwazaj na nastroj! Prob!

Hm? Czyli wniosek z tego że nerwica jest czymś tak normalnym u ludzi jak np.
picie wody, bo nie wierze że ktokolwiek z Was nie denerwował się choć przed
egzaminem :) Hm a gdzie są dowody że nikt nigdy w życiu nie wyleczył
nerwicy ??? Jeśli są to czekam na linki.

Piotrek

Prosba o pomoc!!!
zawisc 'kur domowych'
nerwica i psycholog:(