Nerwica lękowa i co dalej...?

1. Data: 2003-09-03 15:06:49

Temat: Nerwica lękowa i co dalej...?
Od: "Eryk" <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cierpie na nerwice lękową od 2 lat przez co prawie wogole nie wychodze z
domu i nie podejmuje studiow. A lata leca. Bylem w styczniu 2002 w klinice w
Krakowie ale nie wytrzymalem i po miesiacu zrezygnowalem. Uczeszczam w swoim
miescie na psychoterapie lecz to dla mnie jakby za malo. Malo efektow. Czy
doradzicie mi gdzie mam sie udac, moze jakas jest prywatna klinika nerwic w
Polsce, moze jakis dobra panstwowa, jakis super psychoterapeuta ktory by mi
pomogl. Kazda wskazowka jest dla mnie bardzo cenna poniewaz jestem w dolku i
nie wiem co robic.
PS: Jestem z podkarpacia.

Pozdrawiam
Eryk

2. Data: 2003-09-04 20:08:14

Temat: Re: Nerwica lękowa i co dalej...?
Od: "Ba" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy oprócz tego, że uczęszczasz na psychoterapię , jesteś leczony
farmakologicznie? Jeśli tak, to jakie leki bierzesz?

3. Data: 2003-09-06 13:52:37

Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomogl. Kazda wskazowka jest dla mnie bardzo cenna poniewaz jestem w dolku i

Nie wiem jak objawia sie Twoja nerwica. Ja mialam problemy poniewaz bylam gruba
i mialam bardzo zla passe w szkole (chociaz uczylam sie ile moglam).
Wtedy nikt mi nie pomogl i meczylam sie straszliwie wiele lat. Skonczylam
studia, ale meczylam sie straszliwie.
Teraz juz pozbylam sie problemow. CO moge poradzic. Chmmm...
JEst to dyskusyjne. Ale jezeli w Twojej nerwicy problemem jest to, ze sie
boisz, czyli napinasz miesnie, drzy ci glowa, trzesiesz sie, itd, mozesz
porozmawiac z psychiatra czy nie dalby ci lekow ktore nieco zwiotczaja miesnie -
na przyklad propranolol. Po takim lekarstwie nie bedziesz sie trzasl poniewaz
miesnie tak latwo sie nie napinaja.

Druga rada to odwazyc sie na studia i wyjechac. Na poczatku bedzie ci ciezko,
ale na studiach tak Ci dadza w d... ze zapomnisz o nerwicy. Przysiegam, ze
najlepszym sposobem leczenia nerwicy jest wyjazd z domu. Zreszta, co masz do
stracenia? Nie uda sie, nie pomoze, wrocisz do domu.

Trudno mi podpowiedziec Ci moje sposoby poniewaz nie wiem co konkretnie Ci
dokucza. Nie ma uniwersalnych lekarstw na nerwice. A co do psychiatry - sadze,
ze zle trafiles. Psychiatrzy czasami nie potrafia zrozumiec, ze pewne rzeczy
BYC MOZE by pomogly ale to wcale nie znaczy ze bedziemy cos robic tylko
dlatego, ze MOZE by pomoglo.

Napisz konkretnie co sie dzieje jak wychodzisz z domu. I skad ta nerwica -
spotkalo Cie cos zlego w domu, w szkole, jestes brzydki, niepelnosprawny.
Sprobuje Ci podpowiedziec co ja robilam.

4. Data: 2003-09-06 19:21:33

Od: "Eryk" <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pipi" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

> Napisz konkretnie co sie dzieje jak wychodzisz z domu. I skad ta nerwica -
> spotkalo Cie cos zlego w domu, w szkole, jestes brzydki, niepelnosprawny.
> Sprobuje Ci podpowiedziec co ja robilam.

Szczeze mowiac nie wiem skad sie moja nerwica wziela moge tylko podejzewac
ze z braku ojca w dziecinstwie i jego ciezkiej chorobie kilka lat temu.
Wiecej opisalem na: http://tinyurl.com/mh60

Pozdrawiam
Eryk

5. Data: 2003-09-06 21:00:16

Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze z braku ojca w dziecinstwie i jego ciezkiej chorobie kilka lat temu.

Coz, w takiej sytuacji to ja Ci nic nie podpowiem. Ale proponuje zrobic tak: po
pierwsze zdaj na studia. Po drugie zadzwon do domu studenckiego przy ulicy
Tokarskiego w Krakowie. Ich numer telefonu to: (12) 6335170. To jest
przychodnia psychologow i psychiatrow, mam nadzieje, ze nie zmienili telefonu.
Kolo tej przychodni jest akademik dla studentow z problemami psychologicznymi.
To spokojne miejsce gdzie nie dochodzi do pijatyk i k..estwa jak w zwyklych
domach studenckich. Porozmawiaj z nimi, moze Ci od reki dadza tam miejsce. To
sa porzadni lekarze. Powinni Ci pomoc stanac na nogi.
A jezeli cos z tego nie wypali, to idz do pracy. Jakiejkolwiek. Przypuszczam,
ze pieniadze jakie zarobisz w tej pracy znacznie podniosa Twoja samoocene. I to
moze tez pomoc CI spojrzec na siebie w inny sposob. Roznos ulotki, sprzataj,
cokolwiek. Zobaczysz co to znaczy zarabiac samemu pieniadze.

Artroskopia Kolana - prosze o wrażenia jeśli ktoś to miał
Zajady
staż za granica
#odciski
Doktorat - głowa