Net z gniastka

1. Data: 2002-02-28 21:16:49

Temat: Net z gniastka
Od: "Inwalida" <I...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Linka dla wszystkich oczekujących.
Jest tak jak mówiłem wielka lipa.
Aż takiej lipy nawet ja się nie spodziewałem :-)
Podawali że będzie 1 do 2Mbit/s na 100 do 200
użytkowników. Teraz widzę jeszcze limity :-)))

http://www.pattern.pl/opis_PLC.html

Instalacja: 150 PLN
Aktywacja: 50 PLN

Abonament miesięczny:

Taryfa Srebrna: limit 250MB/miesiecznie = 80 PLN
+ 0,20PLN za każdy rozpoczęty MB.

Taryfa Złota : limit 750MB/miesiecznie = 120 PLN
+ 0,16 PLN za każdy rozpoczęty MB.

Dodatkowo, użytkownik jest zobowiązany uiścić kaucję
w wysokości 99 PLN, za urządzenie udostępnione przez
Pattern Communications. Kaucja będzie zwracana w
przypadku rezygnacji z usług.
Wszelkie powyższe opłaty będą powiększone o należny podatek VAT.

Pozdrawiam I...@a...net

2. Data: 2002-03-02 20:51:52

Temat: Re: Net z gniastka
Od: "darwaw" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inwalida" <I...@a...net> napisał w wiadomości

> Taryfa Srebrna: limit 250MB/miesiecznie = 80 PLN
>
> Taryfa Złota : limit 750MB/miesiecznie = 120 PLN

na tej stronie tez napisali ze sciaganie 250 MB poprzez modem (dial-up) trwa
prawie caly tydzien !!!!
Policzmy... dla predkosci modemu 33600 (a zwykle sie lacza szybciej, w
okolicach 45000-54000 bps) bity przerabiamy na Bajty, czyli w ciagu sekundy
modem sciagnie (1 Bajt to 8 bitow) mamy 4200 B/s. teraz mnozymy to przez
liczbe sekund w minucie i liczbe minut w godzinie czyli
60*60*4200=15.120.000 B/s. Przerabiamy to teraz na KB czyli 15.120.000 :
1024=14.765,625 KB. No i teraz na MB 14.765,625 : 1024 = około 14,42 MB na
godzine. 250 MB podzielic na 14,42 MB to wychodzi ze dla modemu 33600
sciaganie zajmie w przyblizeniu .... 17 godzin, 20 minut !!!!! A nie
zapomnijcie tez o wbudowanych programowych i hardware'owych kompresji.....
kazdy modem ma sprzetowa kompresje, a wiec powiedzmy, sciagnie to w okolo
15-16 godzin.... No i gdzie ten caly tydzien sciagania 250 MB ???
Swoja droga, ja na SDI sciagam 40 MB/godz, czyli prawie 1 GB na dobę.... A
miesiac ma 30 dni... A place 140 zł/m-c......

Zbulwersowany zdzierstwem

Pozdrawiam, Darek

PS. Myslalem ze place 140 zł to za duzo...... Ale sa drozsze oferty.....
Jednak TP SA nie jest taka zla jak probuje sie wmowic......

3. Data: 2002-03-02 21:07:44

Od: "Inwalida" <I...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darwaw" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Inwalida" <I...@a...net> napisał w wiadomości

> na tej stronie tez napisali ze sciaganie 250 MB poprzez modem (dial-up)
> [...]
[ciap]
> [...]
> Swoja droga, ja na SDI sciagam 40 MB/godz, czyli prawie 1 GB na dobę.... A
> miesiac ma 30 dni... A place 140 zł/m-c......

Mnie się podoba to:
TARYFA SREBRNA
Została przygotowana z myślą o osobach, które korzystają z Internetu mniej
intensywnie i nie chcą płacić tyle samo, co bardzo aktywni użytkownicy. W
ramach miesięcznej opłaty abonamentowej, nasi Srebrni Klienci mogą ściągnąć
i wysłać 250 MB informacji. Po przekroczeniu limitu naliczane są dodatkowe
opłaty za ściągnięte informacje. 250 MB jest równoznaczne z około:
- 10,000 obejrzanych stron www lub
- 100,000 krótkich e-mail lub
- 500 minut (10 CD) muzyki w formacie MP3 lub
- 25 download'ów programów lub gier
Ściągnięcie 250 MB przy wykorzystaniu modemu, jest równoznaczne z
podłączeniem przez dial-up 24 godziny na dobę, w ciągu prawie całego
tygodnia.

TARYFA ZŁOTA
Została przygotowana z myślą o osobach, które intensywnie korzystają z
Internetu. W ramach miesięcznej opłaty abonamentowej nasi Złoci Klienci mogą
w ciągu miesiąca ściągnąć i wysłać 750 MB informacji. Po przekroczeniu
limitu naliczane są dodatkowe opłaty za ściągnięte informacje. 750 MB jest
równoznaczne z około:
- 30,000 obejrzanych stron www lub
- 300,000 krótkich e-mail lub
- 1500 minut (30 CD) muzyki w formacie MP3 lub
- 75 download'ów programów lub gier
Ściągnięcie takiej ilości informacji przy wykorzystaniu modemu, jest
równoznaczna z podłączeniem przez dial-up przez prawie trzy tygodnie.

Jak oni to liczą :-)

Pozdrawiam I...@a...net

proba
Panowie - uważajcie na przyszłe żony :-))
Karta parkingowa
Niewiele
monitor dla niedowidzacego chlopca