Neutraliziator zapachu perfumów

11. Data: 2011-01-24 18:23:46

Temat: Re: Neutraliziator zapachu perfumów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 11:25:55 +0100, d...@o...pl napisał(a):

> Witam
> Jedno z moich znajomych dzieci dopadło gdzieś u babci flakon starych
> perfum(ów)

Ujjj...

> i spryskało nimi całą szafę od środka - z płyty wiórowej i
> drewna, które tym zapachem chya nasiąkło (jakaś polska Currara, smród
> straszliwy). Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi, przesiąkają "wonią"
> perfumów

Ujjjj... Tak się mówi tylko w Polsacie :-P

> także ubrania w niej zawieszone. Próbowałam neutralizatora Brise -
> nie działa, niestety. Może macie jakieś sposoby na usunięcie zapachu z szafy

Umyć szafę ciepłą wodą z płynem do mycia naczyń, wysuszyć. Przetrzeć
szmatką nasączoną terpentyną balsamiczną (do kupienia w sklepach dla
plastyków), poczekać aż wyschnie. Szafę trzymać czesto otwartą, wietrzyć
pomieszczenie. Zapach terpentyny zniknie po jakimś czasie.
W razie konieczności powtórzyć zabieg z terpentyną.

12. Data: 2011-01-25 12:21:58

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 24 Jan 2011 11:25:55 +0100, na pl.rec.dom, d...@o...pl
napisał(a):

> [...]
> nie działa, niestety. Może macie jakieś sposoby na usunięcie zapachu z szafy

po polroku chyba mozna sie przyzwyczaic do zapachu starej szafy i perfum

13. Data: 2011-01-26 08:41:29

Od: "xxl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprubój woda z dużą ilościa octu. ocet usuwa wszelkie zapachy.

14. Data: 2011-01-26 20:15:43

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> sprubój woda z dużą ilościa octu. ocet usuwa wszelkie zapachy.

A co z zapachem octu:-) ??

15. Data: 2011-01-26 20:25:51

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości

> A co z zapachem octu:-) ??

Po occie perfumy

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

16. Data: 2011-01-26 21:20:43

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
> Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości

> Po occie perfumy

Woda amoniakalna...

17. Data: 2011-01-26 21:22:20

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@o...pl> wrote in message news:ihjjsc$mj0$1@news.onet.pl...

Wióry mogą śmierdzieć i 10 lat, a truć cały okres używania.

termomix vs kohersen
spadająca moc świetlówki
Jaki żyrandol w salonie?
Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
Otwarte warsztaty projektowania wnętrz