Niby w małżeństwie a jednak osobno:(

11. Data: 2008-01-22 17:08:28

Temat: Re: Niby w małżeństwie a jednak osobno:(
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waspa" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e4ebabbe-73ec-4d49-970a-8b5f6bdc82a6@m34g2000hs
f.googlegroups.com...
On 22 Sty, 15:01, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Ale ja hobby mam, wprawdzie domowe ale mam:) I mam również zajęcia:)
> Nie narzekam na nudę i nadmiar czasu.
>
> Jedyne, czego mi brak to...wspólni znajomi i oderwania się od
> codziennych spraw w gronie innych.

Ale czyż naprawdę muszą być wspólni?

Qra, tym bardziej że sama zaakcentowałaś pozytyw sytuacji, kiedy męża znajomi
nie wiedzą, że jesteś jego żoną i mówią więcej niż wiesz

12. Data: 2008-01-22 19:06:33

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jedyne, czego mi brak to...wspólni znajomi i oderwania się od
> codziennych spraw w gronie innych. Przecież nie przejdziemy przez

to moze zostaw tych wspolnych znajomych a zacznijcie z mezem cos robic razem,
bez znajomych. Nie wiem- wypad na narty, spacery, kino, teatr, pojscie do
kawiarni, kurs tanca, fitness...no mozna by wynieniac cala mase. Imo to na
razie zacznijcie od spedzenia czasu ze soba, a potem zacznij sie nartwic o
znajomych. Jesli sama nie jestes osoba wylewna, i do tej pory nie brakowalo Ci
przyjaciol to widac masz taki charekter. Na sile nie zmienisz sie. A jesli
jednak chcesz miec znajomych, to moze wlasnie na takich wspolnych wypadach z
mezem poznacie razem kogos, i bedzie to wtedy wspolny znajomy.

i.

13. Data: 2008-01-22 19:35:16

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

waspa pisze:

> Też mnie to niepokoi. Ja nigdy nie robiłam problemów ze wspólnym
> kontem, telefonem leżącym na wierzchu, odebraniem maila. On reaguje
> panicznie, gdy ktokolwiek wejdzie w zasięg którejś z tych rzeczy.

No dobrze, ale jeśli do tej pory nie był to problem, a teraz jest, to
czym to Mąż uzasadnia?

> Mąż również nie przedstawia mnie innym, przypadkowo spotkanym na
> ulicy, znajomym. Sam się wita, wymienia kilka zdań, czasem ta chwila
> trwa dłużej a ja...czekam.

A to trochę zwykły brak kultury jest. Chyba, że ma głowę w chmurach, to
może zwróć mu dyskretnie uwagę...

> Obrączki nie nosi.

No ja w tej kwestii mocno konserwatywny jestem. GPS na palcu musi być :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

14. Data: 2008-01-22 19:42:12

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> W odruchu warunkowym męża. Jak pies Pawłowa został uwarunkowany że
> poza domem są sukcesy, a w domu nie za bardzo. Dlatego z domu ucieka. W
> przypadku psów potrzeba około trzystu powtórzeń odwrotnego bodźca by
> odwarunkować reakcję. Może z mężem będzie łatwiej ?

A może to "kryzys wieku średniego"? :-) Jakiś artykuł dzisiaj na ten
temat czytałem...

Stalker

15. Data: 2008-01-22 19:52:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, tym bardziej że sama zaakcentowałaś pozytyw sytuacji, kiedy męża
> znajomi nie wiedzą, że jesteś jego żoną i mówią więcej niż wiesz

To może mieć smaczek, ale jeśli bywa sporadyczne. Jeśli staje się to
regułą, to jest juz niesmaczne jak przesolone ziemniaki :-)

Stalker

16. Data: 2008-01-22 19:54:30

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Każdy znajduje sobie atrakcyjne a przekonujące wytłumaczenie dla tej
> działalności, jak widzę :-)

Z przerażeniem dzisiaj stwierdziłem, że my tez nie mamy znajomych (juz
nie mówiąc o wspólnych), o dzieciach na grupie gadamy, a ja nawet
zawiasy do szafki próbowałem przez internet kupić :-)

Stalker

17. Data: 2008-01-22 20:34:08

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jan 2008 20:35:16 +0100, Stalker napisał(a):

> No ja w tej kwestii mocno konserwatywny jestem. GPS na palcu musi być :-)

A mój mąż dostał uczulenia :(. Autentycznie skóra z ręki schodzi mu płatami
po założeniu obrączki.
--
Elżbieta

18. Data: 2008-01-22 20:39:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> A mój mąż dostał uczulenia :(. Autentycznie skóra z ręki schodzi mu płatami
> po założeniu obrączki.

Uuuu, to podejrzane. Po ilu latach dostał tego uczulenia? ;-)

Stalker

19. Data: 2008-01-23 00:19:16

Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> jestem mężatką szesnasty rok. Mamy razem dwójkę fajnych dzieci.
> Od ładnych kilku lat...kurczę, już tak długo, jestem w tym związku
> sama.
> Mąż żyje swoim życiem, ja stoję z boku.
>
> Chętnie porozmawiam z kimś, kto był w podobnej sytuacji a i znalazł
> wyjście...poza odejściem.
>
> Pozdrawiam.

Cześć
Jeśli chcesz - najpierw poczytaj dyskusję p.t. "związki na odległość" (sytuacja
nieco inna choć mająca wiele wspólnego) a potem napisz do mnie jeśli chcesz
Pozdrawiam
Anastazja

20. Data: 2008-01-23 08:36:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Z przerażeniem dzisiaj stwierdziłem, że my tez nie mamy znajomych (juz nie
> mówiąc o wspólnych), o dzieciach na grupie gadamy, a ja nawet zawiasy do
> szafki próbowałem przez internet kupić :-)

Hehe.
A ja wczoraj nie miałam siły przespacerować 100 m do księgarni, tylko
szukałam książki na Merlinie :-)

Qra, nóżki już mi niepotrzebne, rączki tylko jeszcze tak

Wyjscie z/bez meza
zmysł wzroku i marnowanie pieniędzy
Homorodzice, homoadopcje
Mieszko miał wtedy siedem żon, z których wszystkie oddalił.
Impotencja bezbożników