Re: Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.

From: "moooni" <m...@k...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.
Date: Thu, 9 May 2002 10:33:33 +0200

Anyia => Madzik wrote:

> Moooni, tak, MASZ zly humor, wlaczam GG, pogadasz? :-)))))
Ja mam caly czas wlaczone, to Ty nie reagujesz na moje ataki - widać nie
chcesz ze mną rozmawiać ;-(

> Moniko, jak myslisz dlaczego tu i na psd jest tak malo trolli i spamu?
bo TWA nie dopuszcza nikogo do glosu?

> A nowe osoby ciagle dochodza :-) (i niech dochodzą ciągle :-) )....
i niech dochodzą, dochodzą, dochodzą....... ;-)

> czyli jednak odrobina "moderowania" dobrze robi? :-)))) ;-P
Nie o to chodzi: nie lubie jak ktos decyduje za mnie i tylko z racji innych
poglądów nie dopuszcza mnie do głosu.

> Moniś, przypomnij sobie, ze nikt w ostatniej dyskusji o flirtach i
> zwiazkach nikogo nie wyzywal od trolli :-)))
Nie czytalam tej dyskusji do konca, bo zdrażniła mnie na samym początku.

Padam, padam, padam, ta muzyka upaja jak gin
Padam, padam, padam, za muzyką tą idziesz jak w dym..."

--
m...@p...prv.pl
gg:70198 icq:46479443