Nici z pogrzebu

11. Data: 2019-03-29 08:36:22

Temat: Re: Nici z pogrzebu
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-29 o 01:46, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Może trzeba dofinansować tę drugą odmianę islamu - tradycjonalistyczno-suficką?

Wręcz przeciwnie. Przestać finansować religie.

Pozdrawiam
Piotr

12. Data: 2019-03-29 14:09:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 marca 2019 03:21:04 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
idzial-to-juz-dawno-temu-co-prawd/

jna-swiatowa-http-www-gazetaprawna-pl-forum-viewtopi
c-php-f-6-t-47796-st-0-sk-t-sd-a-nostradamus.html

> już wiem, znalazłem, na str. 82 i 83.

A wiesz, że jestem monistą-niedualistą wyznającym teologię apofatyczną?
Dla mnie głównym problemem chrześcijaństwa jest to, że nie ma w nim właściwego
Absolutu, że temu co uważają za Absolut jego wyznawcy przypisują qualia
i relacje.

Podczas gdy dla mnie Absolut to Takość, niemożliwa do uchwycenia.
Dlatego łatwiej mi jest dogadać się w kwestiach fundamentalnych z sufistą niż
z chrześcijaninem, bo mam te same podstawy ontologiczne w metafizyce.

Zachód próbuje adoptować monoteizm do mentalności personalistycznej wywodzącej
się z epoki kultu Olimpijczyków, Aesirów, Vanirów - bóstw posiadających ego,
co samo w sobie jest aktem karkołomnym.

13. Data: 2019-03-29 15:33:17

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.03.19 um 01:06 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> Strachy na lachy, ISIS kaputt.

Nie bój nic. Paranoicy i rozni manipulatorzy znajda jakies inne
przedmioty, ktorych trzeba sie bac. Ciekawe badania robili kiedys
Amerykanie nad ruchami prohibicjonistycznymi, antypornograficznymi,
antynarkotykowymi i in. Rozwijano kampanie na rzecz roznych ograniczen i
zakazow, angazowano srodki masowego przekazu, politykow, koscioly,
tworzono struktury organizacyjne, instytucje publiczne i rzadowe. Zakaz
produkcji i sprzedazy alkoholu spowodowal rozwoj wielkich organizacji
przestepczych, nielegalnych gorzelni i przemytu. Upadek prohibicji
skierowal uwage "krzyzowcow moralnych" na inne dziedziny. Np. wczesniej
cannabis byl uzywany do celow medycznych, a pozniej stal sie zagrozeniem
dla zdrowia i moralnosci publicznej. Ciekawe jest to, bo ofiary alkoholu
i tytoniu sa liczone w milionach, a marihuany?

Zniknie ISIS to rozni populisci i naziole znajda nastepne strachy:
lewakow, homoseksualistow, komunistow, ateistow, uchodzcow, Niemcow,
rewizjonistow, rewanzystow, oportunistow, szydercow, sabotazystow,
trockistow, marksistow, encyklopedystow, dywersantow, bikiniarzy,
odwetowcow, prowokatorow, V kolumny, opcji niemieckiej, drugiego sortu,
aborcjonistow itd.

Btw. Zainteresowanym polecam artykuly o "moral crusade" i "temperance
movement"

--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2019-03-29 21:58:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-29 14:09, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> się z epoki kultu Olimpijczyków, Aesirów, Vanirów - bóstw posiadających ego,

Abstrahując od ontologicznej 'Takości Absolutu', wszystkie one, zapewne
wywodzą się z jakiejś bliżej nieokreślonej proto_gnozy. Jednak
uwarunkowania, (zapotrzebowania), społeczne wśród których rozwijały się
przez stulecia, spowodowały, że dzisiaj wszystkie one uważają swoje
własne korzenie za herezje.

//może to taka forma reakcji na zapędy obleśnego levactwa?

Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.
Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?
Nie antykultura, ale... Cthulhu'ra ;)
Wojna Światów! 2019.03.18. Wa-wa.