Re: Nie bardziej niż czekolada [Re: Trawa jest szkoldiwa!]

Data: 2000-05-18 04:07:57
Temat: Re: Nie bardziej niż czekolada [Re: Trawa jest szkoldiwa!]
Od: n...@p...ninka.net

"Moncia" <m...@h...com> writes:

> A IMHO facet wcale nie przesadza. Nigdy tego g.... nie probowalam - nie mam
> zamiaru testowac sily swojej psyche, za to widze, co dzieje sie w okol mnie,
> niezaleznie od statusu materialnego czy spolecznego - nikomu to na zdrowie
> nie wyszlo.

To dosc zlozony problem - oddzialywanie marihuany na psychike.
Miloby bylo zamiast wyglaszac zdania uogolniajace zaczynajace sie od
NIKOMU (a oparte na wyrywkowej obserwacji kilkudziesieciu, gora
kilkuset ludzi z twojego srodowiska i miejsca zamieszkania) zapoznac
sie z badaniami na ten temat.

proponuje zaczac chociazby od:
http://www.hyperreal.art.pl
Jest tam duzo najrozniejszych tekstow, sa tez odnosniki do wielu stron
poswieconych narkomanii, w tym rowniez do statystyk policyjnych...
oraz do raportow ktore powstaly na bazie dlugoletnich badan nad tym.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net