Re: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!

From: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!
Date: Sat, 06 Mar 2004 19:02:19 +0100

W sobotę 06-marca-2004 o godzinie 18:16:55 Radzio napisał/a

>Nawet jeżeli pensja miesięczna wyniosłaby 750 zł na rękę to wolałbym
>brać rentę socjalną i nie zawracać sobie głowy taką robotą. Po co się
>stresować za parę złotych.

Każdy ma oczywiście w życiu takie priorytety, jakie uznaje za
najważniejsze.

Ja myślę, że jest to rozumowanie wybitnie głupie, krótkowzroczne i
szkodliwe, choć niestety dość powszechne.

Otóż siedzenie w domu i branie renty z całą pewnościa nie pozwoli na
poprawienie sobie sytuacji życiowej. Wyjście do pracy, nawet za te
same pieniądze, co renta daje o wiele więcej, niż tylko te pieniądze.
Idąc do pracy spotyka się ludzi. Ci ludzie znają innych ludzi, którzy
znają innych i tak dalej. to MOŻE zaowocować po jakimś czasie
ciekawszą propozycją, jakimiś zmianami (niekoniecznie zawodowymi,
JAKIMIŚ), a przecież najgorsze w życiu rencisty socjalnego jest
właśnie BRAK PERSPEKTYW, nieprawdaż?

No więc gadanie o tym, że za takie pieniądze nie warto sobie głowy
zawracać jest

GŁUPIE, KRÓTKOWZROCZNE i SZKODLIWE.

Jakże jednak pięknie ilustruje ono tezę, którą głoszę często na temat
różnych bezrobotnych, którzy organizują protesty i manifestacje
domagając się PRACY.

Otóż oni wcale nie domagają się żadnej pracy. Oni się domagają
pieniędzy - tylko jak by to brzmiało, gdyby nieśli na transparentach
napisy "DAJCIE NAM SZMALU!!!"

Adam Pietrasiewicz

06.03 Misia
06.03 realista
07.03 interpio
07.03 Adam Pietrasiewicz
07.03 Seba
07.03 KS
07.03 Pearl
07.03 Adam Pietrasiewicz
07.03 Adam Pietrasiewicz
07.03 KS
07.03 Scalamanca
07.03 KS
07.03 Adam Pietrasiewicz
07.03 Adam Pietrasiewicz
07.03 KS
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla