Nie-lukier.

21. Data: 2012-10-02 19:47:40

Temat: Re: Nie-lukier.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 21:39:35 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Stłukłaś sobie dupkę? A sorry, ty nie mogłaś sobie stłuc, bo nie masz dupki,
> tylko grubą, tłustą dupę....

Śliczną pupcię, dlatego sobie niczego nie stłukłam. Ale wiem, że twój
wymarzony ideał na moim miejscu niechybnie stłukłby sobie na kwaśne jabłko
te swoje wystające kości kulszowe :-)
(by XL)

22. Data: 2012-10-03 00:29:24

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 07:37, JaMyszka pisze:

> Nie to, żebym broniła Andego, ale...
> Ale nie widzisz, że On ciągnie za warkocze?
> Młody jest. Wyrośnie z tego. Potem inaczej będzie okazywał sympatię;p
> Przypomnij sobie swoje szczenięce lata;) i wybacz Mu.

Ma już pewnie po 40-stce. kiedyś łysiał, teraz pewnie już całkiem łysy.
Rolnik chyba.

--
animka

23. Data: 2012-10-03 06:49:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Stłukłaś sobie dupkę? A sorry, ty nie mogłaś sobie stłuc, bo nie masz
> dupki, tylko grubą, tłustą dupę....
I brniesz dalej. Andy- to nie ma znaczenia, że napisałeś: "ja się nie
napinam", a chyba każdy widzi, jak jest naprawdę. I to też nie taki problem-
można coś palnąć, zrobić nie tak. Ty jednak robisz coś o wiele gorszego:
brniesz dalej.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

24. Data: 2012-10-03 07:04:31

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A, już wiem o co ci chodzi...

Penuche frosting wygląda podobnie na niektórych zdjęciach. Ale tylko na niektórych.
Pewnie nie każdemu wychodzi ;-)

Ania

25. Data: 2012-10-03 13:39:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Oct 2012 02:29:24 +0200, Animka napisał(a):

> Ma już pewnie po 40-stce. kiedyś łysiał, teraz pewnie już całkiem łysy.
> Rolnik chyba.

Fotograf.
(by XL)

26. Data: 2012-10-03 13:50:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Oct 2012 00:04:31 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> A, już wiem o co ci chodzi...
>
> Penuche frosting wygląda podobnie na niektórych zdjęciach. Ale tylko na niektórych.
Pewnie nie każdemu wychodzi ;-)

To będzie chyba To! - albo w tym stylu. Nie wiedziałam, że coś takiego ma
osobną nazwę. Przy najbliższej okazji zrobię, receptur w necie mnóstwo.
Dzięki Aniu :-)

(by XL)

27. Data: 2012-10-03 18:31:42

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> napinam", a chyba każdy widzi, jak jest naprawdę. I to też nie taki
> problem- można coś palnąć, zrobić nie tak. Ty jednak robisz coś o wiele

No a co ty robisz? Jestem chamem, dupkiem i plantem. No to po jaką cholerę
odpisujesz na moje posty? Uderz w stół, a nożyce się odezwą? Widzę, że
nazwanie ciebie osłem było obrazą dla osła....

28. Data: 2012-10-03 18:33:57

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Animka" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Ma już pewnie po 40-stce. kiedyś łysiał, teraz pewnie już całkiem łysy.
> Rolnik chyba.

No, włosy to mi tylko na jajach i klacie zostały. I farbuję je sobie na
czarno. A jako rolnik przeoruję debilne Animki z gnojem w skiby...

29. Data: 2012-10-03 20:55:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> No a co ty robisz? Jestem chamem, dupkiem i plantem. No to po jaką cholerę
> odpisujesz na moje posty? Uderz w stół, a nożyce się odezwą? Widzę, że
> nazwanie ciebie osłem było obrazą dla osła....

Tak, tak, masz rację. W co najmniej 100%

--

bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam

Chiron

30. Data: 2012-10-03 22:14:27

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A, już wiem o co ci chodzi...
>
> Penuche frosting wygląda podobnie na niektórych zdjęciach. Ale tylko na niektórych.

Ale penuche icing nie jest, i nie powinno być półprzezroczyste, a o ile
dobrze zrozumiałam, Ikselce chodzi o polewę/lukier półprzezroczysty. Często
się taki (lepki właśnie) spotyka na pączkach, babkach drożdżowych,
makowcach.

Pozdrawiam,
M.

Nalewka z aronii.