Nie ma antysemityzmu w Polsce!

1. Data: 2015-07-09 13:59:12

Temat: Nie ma antysemityzmu w Polsce!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...jest tylko arogancja Żydów!
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm Stanisław
Michalkiewicz"
https://www.youtube.com/watch?v=_n8UaecoYBU
--
XL
"Ida" - antypolska popściema: http://lewica.pl/blog/kochan/30287/

2. Data: 2015-07-09 14:04:41

Temat: Re: Nie ma antysemityzmu w Polsce!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jul 2015 13:59:12 +0200, Ikselka napisał(a):

> ...jest tylko arogancja Żydów!
> "W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm Stanisław
> [...]

Szczególnie polecam od 5:08.
--
XL
W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm - Stanisław
Michalkiewicz: https://www.youtube.com/watch?v=_n8UaecoYBU
Polecam od 5:08

3. Data: 2015-07-09 19:59:02

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-09 o 13:59, Ikselka pisze:
> ...jest tylko arogancja Żydów!
> "W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm Stanisław
> Michalkiewicz"
> https://www.youtube.com/watch?v=_n8UaecoYBU

Jak było na urlopie?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

4. Data: 2015-07-09 20:18:52

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
Szczególnie polecam od 5:08.
--
XL
W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm - Stanisław
Michalkiewicz: https://www.youtube.com/watch?v=_n8UaecoYBU
Polecam od 5:08

Jak to buractwo kocha SBcje , chyba widać kim za komuny była ta rodzina jak po tylu
latach SBek Michalkiewicz guru dla chorego ze wsi plebsu.

5. Data: 2015-07-09 22:06:01

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2015 o 14:04, Ikselka pisze:

> Szczególnie polecam od 5:08.

zdecydowanie lepesiejsze jest 5.11 A.M. (The Moment of Clarity)

--
gazebo

6. Data: 2015-07-09 23:01:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=ML7JTQDNKyM

--

Chiron

7. Data: 2015-07-09 23:04:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Szczególnie polecam od 5:08.

To polecam wszystkim. W szczególności lemingom pokroju Andrzeja Ławy który-
jak mu pokazywałem linki, że Żydzi chcą od nas majątek Żydów, zamordowanych
przez Niemców- którzy nie mają żadnych spadkobierców. Andrzej Ł. oczywiście
mnie zbluzgał. Andrzeju Ławo- jesteś najgłupszym lemingiem świata.

8. Data: 2015-07-10 11:41:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Jul 2015 19:59:02 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> Jak było na urlopie?

Mam urlop cały czas. Robię to, co lubię - to jak urlop.
Masz coś do powiedzenia "w temacie"?

--
XL

9. Data: 2015-07-10 15:45:33

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-10 o 11:41, Ikselka pisze:

> Masz coś do powiedzenia "w temacie"?

Tak, a o co pytasz?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

10. Data: 2015-07-10 16:08:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jul 2015 15:45:33 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> Tak, a o co pytasz?

Ty pytasz - bez związku z tematem.

--
XL
W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm - Stanisław
Michalkiewicz: https://www.youtube.com/watch?v=_n8UaecoYBU
Polecam od 5:08

mam na imie Adam
Orzeszk jak mi sie to zdanie podoba czyli Nahacz ;)
Transgenderyczny sen
Smarfony
mokro w majtkach