Nie ma antysemityzmu w Polsce!

31. Data: 2015-07-11 18:52:55

Temat: Re: Nie ma antysemityzmu w Polsce!
Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-11 o 16:11, Chiron pisze:
> W tej chwili pomijam jeszcze inne wątki- to wystarczy,
> żebym nabrał przekonania, że (przepraszam za określenie)- masz sprany mózg

Masz na myśli pranie mózgu które robi się w sektach? Do żadnej nie
należałem, chyba że usunięto mi z głowy te wspomnienia.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

32. Data: 2015-07-11 19:39:42

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Rezmer
> [...]

Masz na myśli pranie mózgu które robi się w sektach? Do żadnej nie
należałem, chyba że usunięto mi z głowy te wspomnienia.

No może ty nie ale Chiron napewno doznał prania mózgu w sekcie do której należy.
Ciekawy jest tu znowu proces projekcji, czyli co poza sektą zdaniem sekciarzy mają
sprany mózg.

33. Data: 2015-07-11 20:34:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-11 17:25, obywatel Piotr Rezmer uprzejmie donosi:

> [...]
> rośnie. Jak podaje Eichner, większość wnioskodawców nie ukrywa, że nie
> chce nawet jechać do Polski, ale ma nadzieję swobodnie podróżować,
> pracować i studiować w innych krajach UE."
>
> Czyli paszport ma być narzędziem do łatwiejszej zmiany lokalizacji.
> Myślisz że Polska jest krajem docelowym? Jak popatrzysz na migrację ze
> Wschodu to raczej tak nie jest. Ukraińcy starają się zdobyć w Polsce
> legalną pracę i pobyt po to by jak najszybciej pójść dalej na Zachód.
> Uciekinierzy z Bliskiego Wschodu też raczej starają się trafić do

Ale niektórzy wciąż pamiętają Polskę Jagiellonów.
I tylko taką.

34. Data: 2015-07-11 20:39:41

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2015 o 20:34, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-07-11 17:25, obywatel Piotr Rezmer uprzejmie donosi:

> Ale niektórzy wciąż pamiętają Polskę Jagiellonów.
> I tylko taką.

Jagiello nie zyje? nie powiedzieli mi

--
gazebo

35. Data: 2015-07-11 20:51:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jul 2015 20:34:49 +0200, Qrczak napisał(a):

> Ale niektórzy wciąż pamiętają Polskę Jagiellonów.
> I tylko taką.

...albowiem powinni pamiętać tylko tę dzisiejszą, w której wmawia im się,
że Polska to taki mauy, poduy kuaj, nigdy nie była potęgą, a Polacy to
tylko naród poronionych powstań, który z uwagi na swój podły charakter nie
zasługuje na szacunek w świecie, nadając się tylko na dożywotnich
niewolników dla żydowskiej finansjery :->

--
XL
W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm - Stanisław

36. Data: 2015-07-11 20:56:25

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-11 o 12:20, Penetrator pisze:

> To nie są poglądy tylko choróbsko, antysemityzm to choroba psychiczna, choroba
spowodowana nienawiścią, tak z nienawiści można dostać choroby umysłowej, która
stwarza urojony świat że za każdym drzewem urojony żyd czycha i spiskuje. Mamy
doczynienia non stop z projekcją, bo im bardziej takie prymitywy kradną, im bardziej
ich wymysły są dla nich samych z głupoty szkodliwe, tym bardziej winni jacyś inni. To
patologia bo w domu obrywają słabsi czy na ulicy za to że ta osoba jest sfrustrowana.

Nie szedłbym tak daleko w ocenie Ikselki. Nie sądzę by miała jakieś
pretensje do Żydów, zwłaszcza biorąc pod uwagę to że głosowała na
Andrzeja Dudę który jest powiązany ze środowiskiem żydowskim. Również
sam PIS którego zwolennikiem jest zapewne Ikselka, zrobił dużo dobrego
dla poprawy relacji polsko-żydowskich co było przyczyną konfliktu
pomiędzy PISem a o. Rydzykiem.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

37. Data: 2015-07-11 21:04:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jul 2015 20:56:25 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> Nie szedłbym tak daleko w ocenie Ikselki. Nie sądzę by miała jakieś
> pretensje do Żydów, zwłaszcza biorąc pod uwagę to że głosowała na
> Andrzeja Dudę który jest powiązany ze środowiskiem żydowskim.

Wybrałam mniejsze zuo, niż...
http://bi.gazeta.pl/im/2/7876/z7876592Q.jpg
Tu "powiązania" niemal wychodzą z ekranu - żona J.K. to Żydówka, więc jej
dzieci takoż, zresztą zdjęcie mówi, co mówi 33333-|

Duda, jak niemal KAŻDY w Polsce, jakieś tam powiązania z Żydami ma (jego
teść jest Żydem, ale właśnie dlatego żona już nie), ale mnie nie chodzi o
kwestie rasowe, do których chce sprowadzić moje wypowiedzi debilny globek i
cała reszta dupków.

38. Data: 2015-07-11 21:06:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasługuje na szacunek w świecie, nadając się tylko na dożywotnich
> niewolników dla żydowskiej finansjery :->

Aj waj.

i idę dalej oprawiać tura

39. Data: 2015-07-11 21:10:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jul 2015 21:06:17 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-07-11 20:51, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Aj waj.

Nie mam kredytu, spadaj 3-]

40. Data: 2015-07-11 21:29:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam kredytu, spadaj 3-]

Ano widać, żeś nie Jagiellonówna.

mam na imie Adam
Orzeszk jak mi sie to zdanie podoba czyli Nahacz ;)
Transgenderyczny sen
Smarfony
mokro w majtkach