Re: Nie ma nic gorszego niż aktywna głupota

Data: 2007-02-17 23:59:24
Temat: Re: Nie ma nic gorszego niż aktywna głupota
Od: "Magdalena" <e...@i...pl>

On 18 Lut, 00:16, "Natek" <n...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1171753847.955813.291030@p10g2000cwp.
googlegroups.com...

ooglegroups.com...

> - Tak, to ja. A co chodzi? Php zabronione?
>
> Ależ skąd. Zacytowałam, bo mi się bardzo
> Twoja dawna prośba do Eli spodobała.
>
> A co? php to drażliwy temat?

A dlaczego miałby być drażliwy?
Wręcz przeciwnie. Bardzo lubię php. Można poczytać wiele wspaniałych
wierszy, i głównie dlatego odwiedzam php, można wiele się dowiedzieć,
nauczyć. Grupa, na której dostaje się nagrodę ma być drażliwym
tematem? Nie musisz grzebać - wiersz "Ja motyl" ;) Nie mam nic do
ukrycia, ani krytyki ani pochwał się nie wstydzę.

Pozdr.
Magda