Nie mam co robic z dziewczyna w piatek.

1. Data: 2003-03-21 22:27:40

Temat: Nie mam co robic z dziewczyna w piatek.
Od: AdamF <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi o kino i inne pierdoly - to mozna miec zawsze. Brakuj nam
czegos kreatywnego, kontaktow, znajomosci - ludzi.

1. Data: 2003-03-21 22:35:37

Temat: Re: Nie mam co robic z dziewczyna w piatek.
Od: "Pawel Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

AdamF <a...@b...com>

> Nie chodzi o kino i inne pierdoly - to mozna miec zawsze. Brakuj nam
> czegos kreatywnego, kontaktow, znajomosci - ludzi.

Jestem wstrzasniety.

P.

1. Data: 2003-03-21 22:46:58

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

AdamF wrote:
> Nie chodzi o kino i inne pierdoly - to mozna miec zawsze. Brakuj nam
> czegos kreatywnego, kontaktow, znajomosci - ludzi.

Nie macie co robić w piątek?

IMHO skończcie z tymi "pierdołami" - zróbcie coś kreatywnego (mowa o
kontaktach, znajomościach - ludziach) :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-21 23:01:21

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o kino i inne pierdoly - to mozna miec zawsze. Brakuj nam
> czegos kreatywnego, kontaktow, znajomosci - ludzi.

witam w klubie!
tyle ze ja nie wiem co mam robic z chlopakiem.
kino i lazenie po sklepach juz mi sie nudzi, nie wiem co by tu wymyslic?
czasami bierze mnie zlosc, dlaczego on czegos nie wymysli???

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-03-21 23:09:18

Temat: Odp: Nie mam co robic z dziewczyna w piatek.
Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com:

> [...]
wymyslic?
| czasami bierze mnie zlosc, dlaczego on czegos nie wymysli???

Obiecanki-macanki... miałam się nie wygłupiać, ale nie zdzierżę!!!
Zawsze możecie esemesy do siebie wysyłać, z fotela na krzesło.

Nie wiecie co robić?!?!?
Do biblioteki, do księgarni!!! Statystykę podwyższyć!!!
A skoro kino wam się już znudziło to wpłaćcie 30 złotych na Hospicjum
dla Dzieci.

V-V

1. Data: 2003-03-21 23:12:13

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com <m...@y...com>

> witam w klubie!
> tyle ze ja nie wiem co mam robic z chlopakiem.
> kino i lazenie po sklepach juz mi sie nudzi, nie wiem co by tu wymyslic?
> czasami bierze mnie zlosc, dlaczego on czegos nie wymysli???

to może ja coś wymyślę

spotkajcie się we czwórkę na brydża

(jak wpadniesz do Polski ze swoim lubym)

p.

1. Data: 2003-03-21 23:13:02

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> to może ja coś wymyślę
>
> spotkajcie się we czwórkę na brydża
>
> (jak wpadniesz do Polski ze swoim lubym)
>
> p.

alez dziekuje za zaproszenie (jesli oczywiscie to bylo zaproszenie :D ).
a do Polski to niestety nie wiem kiedy wpadne :(((

w tych durnych Stanch nie ma co robic ;)
niby jest tu tyle rzeczy ale tak naprawde nie ma nic :(

1. Data: 2003-03-21 23:47:18

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Użytkownik " wrote:

> w tych durnych Stanch nie ma co robic ;)
> niby jest tu tyle rzeczy ale tak naprawde nie ma nic :(

No cóz - probowaliscie pobyc razem, nie robci nic konkretnego, po prostu byc
obok siebie?
Jak sie nudzicie ze sobą to po co jestescie wogole ze soba? Bo taka moda,
zeby z kims byc?

Jak sie kocha to nei trzeba wymyslac cudów niewidów i szukac "rzeczy", zeby
sie cieszyc sobą nawzajem i sie nie nudzic.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-22 00:11:19

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> No cóz - probowaliscie pobyc razem, nie robci nic konkretnego, po prostu byc
> obok siebie?

pewnie ze probowalismy, robimy to caly czas.no ale ile mozna przytulac sie do
siebie, patrzec na siebie, lezec kolo siebie? nie mowie ze to nie jest
przyjemne bo jest, no ale czasami co za duzo to niezdrowo
> Jak sie nudzicie ze sobą to po co jestescie wogole ze soba?

a kto powiedzial ze sie nudzimy?
chce tylko troche urozmaicenia
>Bo taka moda,
> zeby z kims byc?

moja milosc nie ma absolutnie nic wspolnego z moda :)

1. Data: 2003-03-22 02:48:28

Od: "Turbos1ö" <t...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> az alábbiakat írta a következő hírüzenetben:
7...@n...onet.pl...

> a kto powiedzial ze sie nudzimy?
> chce tylko troche urozmaicenia

Prak emocji? Seks jest banalny?

Najlepiej gdybyscie wyszli pokarmic golebie. Chleb nalezy namoczyc w
denaturacie. Golembie puzniej tak fajnie sie zachowuja. To jest bardzo
smieszne wiec i zabawa przednia. Tylko trzeba uwazac aby nieprzekarmic bo
puzniej padaja i 'zieloni' sie przypiepszaja. Emocje sa wieksze bo przeba
uwarzac na policje/strarz miejska/dewotki/ludzi proszacych o chleb albo
denaturat.

Bardziej emocjonujace:
Proponuje podgladanie innych ludzi. To zawsze jest dobra zabawa.(bo zwykle
dowiadujemy sie ze maja nudniejsze zycie od naszego) Potrzebny bedzie sprzet
do wspinaczki(jakies liny), jakis wielopietrowy budynek(akademiki sa
NAJLEPSZE do naszego celu). Line przywiazujemy do karoryfera i sie na niej
spuszczamy, zagladamy sasiadom do okien, mozna do nich machac, zwykle sa
zdziwieni. Tak sie bawili na awf.

Mimo tak wspanialych propozycji spedzenia wolnego czasu laska mnie
rzucila.:-(

ankiety
jestem wstrząśnięty - imprezy młodzieżowe
Ja chyba was nie zrozumiem :(
STRACH :-\
bardzo ciekawa strona