Nie masz po co zyc? Przeczytaj taca 09h poczujesz sie lepiej :P

1. Data: 2006-11-04 16:17:05

Temat: Nie masz po co zyc? Przeczytaj taca 09h poczujesz sie lepiej :P
Od: "bart" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magazyn TAC jest poświęcony tematyce reverse engineering, wychodzi regularnie
od 1999 roku (wtedy jeszcze w wersji pod DOS). Można w nim znaleźć informacje
o sposobach zabezpieczeń stosowanych w komercyjnych aplikacjach oraz metodach
ich obchodzenia z wykorzystaniem narzędzi takich jak debugger i disassembler.
W TACu znajdziecie również zaawansowane tutoriale o kodowaniu w assemblerze,
wywiady z ciekawymi ludźmi zajmującymi się bezpieczeństwem informatycznym (w
tym numerze m.in. wywiad z Joanną Rutkowską) i wiele innych!

http://woodmann.com/bart/download.php?id=tac09h.zip (26,5 MB)

2. Data: 2006-11-04 16:20:47

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-11-2006 o 17:17:05 bart <t...@g...pl> napisał(a):

> Magazyn TAC jest poświęcony tematyce reverse engineering,

To dla inwalidów z dysfunkcją umysłową? Czy jak?

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

3. Data: 2006-11-04 16:55:29

Od: Tomasz Przybysz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus Adam Pietrasiewicz pisze:

> To dla inwalidów z dysfunkcją umysłową? Czy jak?

Tacy z dysfunkcją umysłową to go chyba robili skoro wyszedł im taki
wielki. ;-)
A już na pewno coś nie tak z głową ma ten osobnik spamujący po
wszystkich grupach jakie mu wlazły pod rękę. :-/

--
Pozdrawia... Tomek
http://www.fop.skonet.pl

4. Data: 2006-11-04 21:58:15

Od: "Rafik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Przybysz" <t...@g...com> napisał w wiadomości

> Tacy z dysfunkcją umysłową to go chyba robili skoro wyszedł im taki
> wielki. ;-)
> A już na pewno coś nie tak z głową ma ten osobnik spamujący po
> wszystkich grupach jakie mu wlazły pod rękę. :-/

Nie obrażaj ludzi !!! Ja mam wiele z głową , choruję na CHAD , 2 grupa
inwalidzka , IQ zawsze powyżej 130 , w róznych testach robionych przez
psychologa klinicznego.

Pozdr
Rafik

5. Data: 2006-11-05 11:36:53

Od: Tomasz Przybysz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus Rafik pisze:

> Nie obrażaj ludzi !!! Ja mam wiele z głową , choruję na CHAD , 2 grupa
> inwalidzka , IQ zawsze powyżej 130 , w róznych testach robionych przez
> psychologa klinicznego.

A gdzie tu widzisz obrażanie ludzi? Moja uwaga odnosiła sie wyłącznie do
tego gościa spamującego po różnych grupach - trzeba być naprawdę
ograniczonym umysłowo żeby napisać takiego posta z takim tytułem.
Czy jak ktoś Ci zrobi kupę na wycieraczce przed domem to też będziesz
się z nim solidaryzował bo przypadkowo męczy Cię rozwolnienie?
Skoro masz takie wysokie IQ to powinieneś prawidłowo zinterpretować
adresata mojego posta - tego gówniarza co to myśli że jak da "dowcipny"
tytuł posta to może śmiecić na każdej grupie.

--
Pozdrawia... Tomek
http://www.fop.skonet.pl

6. Data: 2006-11-05 12:06:23

Od: "Rafik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>"nie tak z głową" , o to mi chodziło , niektórzy ludzie chorujący
>psychicznie są ponad przeciętni ,i nie mówie o sobie , znam lepszych ode

Rafik

7. Data: 2006-11-05 13:25:55

Od: Tomasz Przybysz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus Rafik pisze:

>"nie tak z głową" , o to mi chodziło , niektórzy ludzie chorujący
>psychicznie są ponad przeciętni ,i nie mówie o sobie , znam lepszych ode
>mnie którzy mocno chorują.

No i gdzie w tym widzisz obrażanie? Przecież o każdym z nas można
powiedzieć, że ma "nie tak z głową", ja w tym nie widzę nic obraźliwego.
Sam mam znajomych chorych psychicznie (w różnym stopniu) i jakoś nie
przyszło mi na myśl aby to stwierdzenie odnieść w stosunku do nich.
Ja jestem na wózku, ale nie obrażam się jak ktoś zrobi uwagę o mnie czy
o moim wózku. Więcej samodystansu i luzu...

--
Pozdrawia... Tomek
http://www.fop.skonet.pl

8. Data: 2006-11-07 14:28:11

Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomasz Przybysz" <t...@g...com> napisał w wiadomości

[...]

> Nie obrażaj ludzi !!! Ja mam wiele z głową , choruję na CHAD , 2 grupa
> inwalidzka , IQ zawsze powyżej 130 , w róznych testach robionych przez
> psychologa klinicznego.

Rafik, zrób tak, jak ja, a przegonisz Dodę.

Test IQ stosuj zawsze ten sam i samodzielnie się testuj, żeby wiarygodność
badań była nie do podważenia.

Nie za często - żeby nie zabrakło skali.

Zapytaj przy okazji Twojego psychologa klinicznego, dlaczego stosuje
różne testy i dlaczego testy: cyt. "IQ zawsze powyżej 130".
Na pewno ma w zanadrzu (pośród tych różnych testów) testy "IQ zawsze poniżej
76".

Tych nie polecam, bo "załamka" może być. :)

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

Życie po zbrodni
Uraz kręgosłupa....
PIT
Dla wszystkich którzy odeszli...[i] [i] [i]
Parkowanie dla ON