Re: Nie miala baba klopotu...

From: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Nie miala baba klopotu...
Date: Thu, 5 May 2005 09:38:17 +0000 (UTC)

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):

> ...to sobie uszy przekłuła. :/ Zabieg wykonałam u kosmetyczki 1 marca.
> Miało się zagoić w miesiąc; mamy 5 maja, płatki uszu nadal w kółko puchną,
> dziurki ropieją, zaczęłam przemywać dwa razy dziennie wodą utlenioną, bez
> większego skutku. Zgodnie z zaleceniem kosmetyczki nie próbowałam wyjmować
> kolczyków założonych pistoletem (stalowych). Co poradzicie? Zagoi się to
> kiedykolwiek czy będzie się paprać do uśmiechniętej śmierci?

cos mi to przypomina: w 1 kl SP, czyli cholernie dawno temu ;-> bylam w
modernym zakladzie, gdzie baba przeklula tym pistoletem...tylko sie chyba
techniki przestraszyla, bo myslala, ze to cudo do dziurek samo_sie
dezynfekuje. Tak czy siak nie tylko uszy, ale i szyje mialam 2 miechy
spuchnieta (twarda bylam i bardzo chcialam nosic kolczyki ;-))), ale po tym
czasie dalam sobie spokoj.
Po 4 latach inny babsztyl przeklul igla i bylo gites juz po tygodniu, jednak
nic nie umywa sie do mamy mojej kolezanki, ktora sprostajac naszemu
natchnieniu na kolejne kolczyki w uchu:
a. wygotowala igly w spirytusie
b.popsikala solidnie ucho znieczuleniem (i/lub antybiotykiem - tez dawno to
bylo)
c. wymierzyla dokladnie dziurki i pomyslala o kacie (nachylenie pod jakim
kolczyki beda sie najladniej prezentowac)

efekt: jeszcze tego samego dnia zmienialam kolczyki (srebrne u mnie najlepiej
dzialaja, ale kazdy ma inaczej)

A pomyslec, ze obawialam sie skazania na klipsy...

Pod przemywaniem spirytusem a nie woda utleniona podpisuje sie 4 lapami

zdrowki
hania