Nie mogłem się powstrzymać :-)

121. Data: 2003-06-27 13:59:23

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać : -)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 15:52:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> Rozumiem że paznokcie obgryzacie.

Uwazasz, ze uszkodzenie prezerwatywy paznokciem jest niewidoczne gołym
okiem?
Technicznie mozliwe jest tylko uszkodzenie koncówki, w której sie zbiera
sperma. Oznacza to, ze po fakcie z tejże prezerwatywy sperma bedzie
wyciekac. Co z kolei oznacza, ze 'poszkodowany' ma swiadomosc tzw wpadki
(moze nei wiedziec ze został wrobiony, ale zauwazy pęknietą prezerwatywę).
I w tym momencie albo sie cieszy i czeka na dzidzię albo prowadzi panne do
lekarza po postinor i pilnuje (jesli jej nie ufa) co by łykała tabletki w
odpowiednich odstepach czasu.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

122. Data: 2003-06-27 14:00:58

Od: ivvi <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Ale zabić można ?
ja nie uważam że można zabić... chodzi mi o to, że potrafię zrozumieć
kobietę która została zgwałcona lub jej dziecko jest tak straszliwie
chore, że nie przeżyje poza jej brzuszkiem... potrafię zrozumieć i
uważam że kobieta w tej sytuacji powinna mieć prawo wyboru...
ja pewnie bym tego nie zrobiła...
ale ja jestem podobno odporna psychicznie ;)
ivvi

123. Data: 2003-06-27 14:01:26

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Ależ niech decydują wspolnie, ja tego nikomu nie zabraniam.

A czy w krajach, gdzie aborcja jest legalna, ktos pyta kobiete, ktora chce
usunac ciaze, czy ojciec dziecka sie na to zgadza ?*

Dunia

*Nie wiem, nie usuwalam, wiec niech mnie ktos oswieci.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

124. Data: 2003-06-27 14:02:03

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Mówię o przypadku gdy on nie jest odpowiedzialny. Został zwyczajnie
> oszukany.

Uwazasz, ze to zwalnia z odpowiedzialnosci za wlasne dziecko?
Poza tym wybacz, nie wierze w niewinnego baranka, który nie wie skad sie
biora dzieci. Nawet, gdyby nie ta przekluta prezerwatywa to jakis
procent ryzyka jest zawsze- i jesli ktos podejmujac wspolzycie uwaza, ze
jest zwolniony z odpowiedzialnosci za ewentualne dziecko, ze to
wylacznie wina i odpowiedzialnosc kobiety to wybacz ale...wole sie nie
wyrazac na temat jego dojrzalosci i stopnia czlowieczenstwa.
pzdr
agi

125. Data: 2003-06-27 14:02:39

Od: ivvi <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Rozumiem że paznokcie obgryzacie
obgryzamy- nieobgryzamy... w tej chwili to już zaczyna być zabawne
ivvi

126. Data: 2003-06-27 14:04:19

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>;-(
>
>Rozumiem że paznokcie obgryzacie.

Kiedys z moim TZ zrobilismy test. Otoz _dobrej_ gumki (Durex to byl chyba) nie
da sie przebic paznokciem. Chybiony argument.

Dunia - eksperymentatorka

127. Data: 2003-06-27 14:05:12

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Aha, bedac w ciazy tez bym slubu nie brała :) W swojej próznosci chce
> idealnie wyglądac w sukni :)))

Cos Ty- wiesz jak ciaza dobrze wplywa na cere? :))))
IMHO kobiety w ciazy pieknieja.
pzdr
agi

128. Data: 2003-06-27 14:05:29

Od: ivvi <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy wrote:

> Tak, zeby miały więcej ostrych krawędzi. Pasjami celowo doprowadzamy do
> wpadek, żeby wyłudzać alimenty.

:)))))))))))))))))))))
poczekaj niech policzę...
tak... w zeszłym miesiącu jakieś 3 wpadki urządziłam ;)
ivvi

129. Data: 2003-06-27 14:05:48

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 15:54:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> Dzięki. Ale jeszcze trochę kobiet muszę przekonac.

Walka z wiatrakami swietnie zabija nude :)

130. Data: 2003-06-27 14:07:25

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ivvi" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ... wcześniejsze Twoje argumenty były "dziwne", ale ten jest już... brak
> mi słów...
> 9 miesięcy?? czyli Twoim zdaniem to tylko 9 miesięcy?? a później? skoro
> kobieta decyduje się na dziecko to raczej nie kończy się to na 9
> miesiącach...

Nie mówimy o decydowaniu się na dziecko, tylko
przypadkowej-ciąży-do-usunięcia. Adam słusznie wskazuje, że można dziecko
oddać do adopcji.

> poza tym to jest mały człowiek - dziecko, to nie jest rzecz!!
> i nie płacisz za zaufanie tylko na wychowanie tego człowieka, na jego
> życie, jesteś ojcem nawet jeśli tego nei chciałeś i nic nie zmieni tego
> faktu!! Jesteś współodpowiedzialny za życie dziecka tak samo jak jego
mama!!

Owszem, ale w kontekście dyskusji "mój brzuch należy do mnie" i "niech
kobiety same decydują", ojciec nie ma żadnych praw.
ER
PS. I mniej wykrzykników, jeśli łaska.

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?