Nie mogłem się powstrzymać :-)

211. Data: 2003-06-27 15:41:59

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 17:28:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> Mówimy chyba o wolności wyboru kobiety. To ma być niby argument za
> dopuszczalnością aborcji. Ja uważam że skoro i tak wybierać ma ktoś inny
> to ów argument nie ma nic wspólnego z sytuacją owej dwunastolatki.

Widzisz ta dwunastolatka nie moze nawet samodzielnie w sklepie kupic
sukienki w swietle polskiego prawa, wiec logicznym wydaje sie, ze i w
kwestii aborcji decyzje w jej imieniu podejmują rodzice/prawni opiekunowie.
Lepszego rozwiązania nie widze.

I wolny wybór ma jednak cos wspolnego z przypadkiem dwunastolatki, poniewaz
w tej chwili ona - jej opiekunowie nie maja mozliwosci wyboru.

I tak sie to obecnie sprowadza do tego, ze dziecko pochodzące z bogatej
rodziny usunie ciąze, a biedne bedzie skazane na urodzenie tego dziecka.
Nic nowego...

> A poza tym oddanie decyzji jej rodzicom praktycznie będzie często
> oznaczało zmuszenie jej do aborcji. Dla wielu rodziców najważniejsze
> jest "co ludzie powiedzą".

Ojej, a ja myslałam, ze w kraju gdzie 99 % obywateli to katolicy aborcji
sie nie dokonuje. I walka o aborcje ze wzgledow społecznych toczy sie tylko
dla tego 1 %.
To mowisz, ze Ci katolicy, ktorzy tak głosno krzyczą, ze o ochronie zycia
poczetego po zmianie prawa rzuciliby sie hurtem do gabinetow
ginekologicznych by usuwac ciążę??? Przeciez to sie w głowie nie miesci!!!

Ja zawsze chciałam liberalizacji ustawy bo uwazam, ze jesli komus sumienie
czy wiara nie pozwala na aborcje to i tak nei dopusci sie tego czynu. A w
tej chwili z obecną ustawą to ja [ja w rozumieniu ten 1 % nie -katolikow]
cierpie za to, ze katolicy swoją wiare traktują wyrywkowo, i nie
zinternalizowali podstawowych zasd i wartosci, i tylko dlatego potrzebują
nad głową miecza w postaci przepisow prawnych by nie posuwac sie do czynow
niedozwolonych przez ich wiare.
Paranoja.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

212. Data: 2003-06-27 15:44:04

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sukienki w swietle polskiego prawa, wiec logicznym wydaje sie, ze i w
>kwestii aborcji decyzje w jej imieniu podejmują rodzice/prawni opiekunowie.

Ile jest w Polsce 12-letnich matek ?
Mysle, ze wcale nie o nie tocza sie boje...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

213. Data: 2003-06-27 15:46:15

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> I nie zauwazyli, ze prezerwatywa jest uszkodzona paznokciem?
> I mają pewnosc, ze to kobieta uszkodziła w ten sposob prezerwatywe?
> Czy tylko tak podejrzewają bo kobieta zaciążyła (a nie dopuszczają myśli,
> ze sperma mogła sie dostac do pochwy przed załozeniem prezerwatywy lub po
> jej zdjęciu)?

Nie zostało przeprowadzone śledztwo przez Komisją Sejmową. Wiem tyle że
kiedyś bardzo wierzyli w prezerwatywy a teraz nie.

> BTW Ci panowietylko płacą alimenty, czy moze ożenili sie z tymi paniami,
> ktore zachowały sie nieetycznie, są kłamliwe itd?

Ożenili, szybko rozwiedli. I szczęśliwie one sobie wkrótce znalazły
zamożniejszych.

Adam

215. Data: 2003-06-27 15:49:18

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> [...]
>
> I tak sie to obecnie sprowadza do tego, ze dziecko pochodzące z bogatej
> rodziny usunie ciąze, a biedne bedzie skazane na urodzenie tego dziecka.

Ale argument ni pricziom.

> Ja zawsze chciałam liberalizacji ustawy bo uwazam, ze jesli komus sumienie

A jak ktoś nie ma sumienia to niech robi co chce ?

Adam

214. Data: 2003-06-27 15:49:18

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 17:46:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> Nie zostało przeprowadzone śledztwo przez Komisją Sejmową. Wiem tyle że
> kiedyś bardzo wierzyli w prezerwatywy a teraz nie.

Heh, moze sie powini dowiedziec ze nei tylko przy przekłuciu prezerwatywy
jest ona zawodna.

> Ożenili, szybko rozwiedli. I szczęśliwie one sobie wkrótce znalazły
> zamożniejszych.

I szcescie dla nich. Choc branie slubu z przyłozonym pistoletem do głowy to
głupota.

216. Data: 2003-06-27 15:51:21

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 17:49:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> A jak ktoś nie ma sumienia to niech robi co chce ?

Kazdy ma sumienie, tylko kazdy moze sie kierowac innymi zasadami i
wartosciami.
I dla jednych usuniecie płodu to morderstwo, a dla innych nie.
I dyskusje na ten temat nie mają wiekszego sensu.

217. Data: 2003-06-27 15:51:53

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Heh, moze sie powini dowiedziec ze nei tylko przy przekłuciu prezerwatywy
> jest ona zawodna.

Tylko dlaczego ona jest zawodna akurat gdy ktoś ma w tym interes ?

One nie wyglądały jak pistolety.

Adam

218. Data: 2003-06-27 15:53:17

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Kazdy ma sumienie, tylko kazdy moze sie kierowac innymi zasadami i
> wartosciami.

Jeśłi zasadą i jedyną wartością jest własna przyjemność to można mówić
o sumieniu ?
Adam

219. Data: 2003-06-27 15:53:21

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 17:44:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Dunia* skreślił te o to słowa:

> Ile jest w Polsce 12-letnich matek ?

Z tego co pamietam całkiem sporo (przedział of korz do 15 lat, czyli bycie
nieletnią).

> Mysle, ze wcale nie o nie tocza sie boje...

Alez w tej chwili ja tocze bój tylko o nie.

220. Data: 2003-06-27 15:55:17

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 17:51:53 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> Tylko dlaczego ona jest zawodna akurat gdy ktoś ma w tym interes ?

Złosliwosc przemiotów martwych ?;)

W tej chwili ta dyskusja nie ma wiekszego sensu, bo dopoki Ty nie masz
dowodów ze one to zrobiły to ja moge obalic kazdy argument :)

> One nie wyglądały jak pistolety.

Ale sie tak zachowywały.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?