Nie na temat, choć kto wie?

1. Data: 2005-04-08 18:32:14

Temat: Nie na temat, choć kto wie?
Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tutaj nowy i nie mam jeszcze przywileju pisać takiego posta jakiego
właśnie zaczynam, ale w tym wypadku cel uświęca środki. Tym razem postaram
się krótko:

alt.pl.tnv.brednie to grupa z której chce zrobić porządne miejsce w
usenecie. Polskie grupy schodzą na dno, ciągną za sobą i tą grupę. Dużo
osób przestanie pisać przez pieprzniętych ludzi którzy urządzają sobie
tutaj plac zabaw. To nie jest tylko moje pieprzenie, sami pewnie to
widzicie.

Nazwa grupy nie będzie przyciągać tych których ciągnie na taką grupę jak
ta, czy alt.pl.psychologia.milosc.

Przychodzi ten kto chce, ale nie pozwolę tam zostać takim melinom jak te
które zamieszkały tutaj, mam na to sposoby i wiem że mi się to uda.

No i teraz uwaga. Poznanie tam nowe oblicze HardStylera, które wydaje się
bardziej obiecujące niż te, które prezentuje tutaj.
Żeby nie śmiecić tutaj odpisujcie na alt.pl.tnv.brednie, bo tam też jest
ten post.

Pozdrawiam
Gnój

--
alt.pl.tvn.brednie to grupa którą nie uzgadniając z nikim mianuję moją.
Nie zapraszam tam nikogo konkretnego, wchodzi ten kto chce.

Skype - kawal_gnoja mail - o...@o...pl

1. Data: 2005-04-08 19:29:42

Temat: Re: Nie na temat, choć kto wie?
Od: Mamut_Pan_Wszechswiata <d...@s...sa> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> Gnój

nie ma tego na serwerze news.tpi.pl

1. Data: 2005-04-08 19:32:05

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamut_Pan_Wszechswiata napisał(a):

> nie ma tego na serwerze news.tpi.pl

Ja też mam ten serwer. Musisz ściągnąć sobie nową listę grup.

1. Data: 2005-04-09 13:55:12

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój napisał(a):

[...]

Osiągniecia grupy;

1. Gnój zdemaskowany.
2. HardStyler, pokazał swoje nowe, inteligentne oblicze.

cnd.

--
alt.pl.tvn.brednie to grupa którą nie uzgadniając z nikim mianuję moją.
Nie zapraszam tam nikogo konkretnego, wchodzi ten kto chce.
Na razie nie wiem jaki to mam sens, ale wkrótce się dowiem!

Skype - kawal_gnoja | www.fioletowykot.sympatia.pl | ocenzurowany[@]o2.pl

Jestem pasztetem
sprawdzam
Władca marionetek
Re: Czy przyjaciel świata może być przyjacielem Boga?
Daria...