Daria...

1. Data: 2005-04-07 22:33:49

Temat: Daria...
Od: "Kurzy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

słuchaj, ja już tak dłużej nie mogę... ty jesteś taka fajna dziewczyna Daria.
wiesz, taka radykalna i mądra. tu w Polsce nie ma takich dziewczyn. posłuchaj,
ty weź mnie tam do siebie, do ameryki. będzie ci ze mną dobrze, zobaczysz. ja
będę pracował za dolary. i za cholerę naszych dzieci nie nauczymy polskiego.
daj znać, ja choćby dzisiaj mogę wsiadać w samolot i lecieć do ciebie.
słyszałem, że tam jest fajnie.

Kurzy

1. Data: 2005-04-07 22:36:46

Temat: Re: Daria...
Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Kurzy<k...@o...pl>

> [...]
> cholerę naszych dzieci nie nauczymy polskiego. daj znać, ja choćby
> dzisiaj mogę wsiadać w samolot i lecieć do ciebie. słyszałem, że tam

A wyszorowałeś się polacki kocmołuchu? :))))))))

P.
--
"Mężczyźni mają tendencję do wyolbrzymiania napastnika. Zdarza się, że
opisują go jako olbrzyma. Nikt nie chce się przyznać, że dostał od jakiegoś

1. Data: 2005-04-07 22:38:15

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki<s...@p...acn.wawa>

> Kurzy<k...@o...pl>

> A wyszorowałeś się polacki kocmołuchu? :))))))))

Pamietaj, woda jest do uzytku zewnetrznego :)))))))

Paff
--
Kościół katolicki nie jest źródłem przemocy wobec kobiet.
- Casper

1. Data: 2005-04-07 22:48:25

Od: "kurzy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Paweł Niezbecki<s...@p...acn.wawa>

> Pamietaj, woda jest do uzytku zewnetrznego :)))))))

ty sam jesteś polacki! ja teraz zostanę AMERYKANINEM.

Kurzy

1. Data: 2005-04-07 23:04:27

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

kurzy<k...@o...pl>

> ty sam jesteś polacki! ja teraz zostanę AMERYKANINEM.

Nie od razu Hamerykana zbudowano! :)

Co nie, Daria? :)

Paff
--
Kiedy wskazujesz kogoś palcem, aż trzy wskazują ciebie.

1. Data: 2005-04-07 23:46:06

Od: Mirek <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Kurzy <k...@o...pl> napisał:
> [...]
> daj znać, ja choćby dzisiaj mogę wsiadać w samolot i lecieć do ciebie.

To jakaś nowa odmiana sponsoringu?

1. Data: 2005-04-08 00:35:27

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurzy <k...@o...pl> napisał(a):

> słyszałem, że tam jest fajnie.

no jest fajnie jak masz staly pobyt, znasz angielski i masz rodzine ( a
przynajmniej jej czesc) przy sobie. wtedy nie musisz zapierdalac na
kontraktorce albo na "domkach" :) - chyba ze chcesz.

1. Data: 2005-04-08 19:03:28

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurzy <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
polskiego.
> daj znać, ja choćby dzisiaj mogę wsiadać w samolot i lecieć do ciebie.

Juz jednego takiego mam i na co mi drugi :) Trzymaj sie. W Ameryce jest
fajnie ale nie zawsze.

1. Data: 2005-04-08 22:18:18

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja
> polskiego.
> >

> Juz jednego takiego mam i na co mi drugi :) Trzymaj sie. W Ameryce jest

Nie no co ty... Wiesz, w trójkącie zawsze raźniej. Mógłbym być twoim
kochankiem - w stanach to jest modne. Wiesz, ja się wstydzę, że jestem
Polakiem. Wolałbym być rumunem, albo nawet murzynem. Od razu bym zmienił
obywatelstwo. To co?

Kurzy

1. Data: 2005-04-08 22:22:07

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"tłiti" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
> kochankiem - w stanach to jest modne. Wiesz, ja się wstydzę, że jestem
> Polakiem. Wolałbym być rumunem, albo nawet murzynem. Od razu bym zmienił

Pogadaj z cbnetem, on szukal jakiegos taniego dymania za kawalek kielbachy
--

Bluzgacz
GG:5015

Jak myslicie?