Nie oddam swoich organów!

71. Data: 2015-04-30 17:16:51

Temat: Re: Nie oddam swoich organów!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

_internecie___Zostaja_po_nas_rzeczy__ktore.html

> No właśnie, sposób na długowieczność - konto na FB.
>
> Ewa, śmiertlena.

Tlena też mam.
Nie umrę.

72. Data: 2015-04-30 17:44:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-30 o 14:15, Fragi pisze:

> Taką, w której nie ma miejsca na cień wątpliwości.

Czyli konkretnie - jaka definicja nie pozostawia cienia wątpliwości?

Ewa

73. Data: 2015-04-30 17:47:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-30 o 17:16, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-29 22:41, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

_internecie___Zostaja_po_nas_rzeczy__ktore.html

> Tlena też mam.
> Nie umrę.

Lenin też wiecznie żywy. W dodatku wciąż przyjmuje gości.

Ewa

74. Data: 2015-04-30 17:53:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli konkretnie - jaka definicja nie pozostawia cienia wątpliwości?

Taka, w której dusza ludzka opuszcza trwale ciało

--

Chiron

75. Data: 2015-04-30 19:41:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-30 15:34, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> To był chirurg, któy przygotowywał mnie do artroskopii kolana.
> A druga część pytania: to ja napisałem, że mam cholesterol koło 100.
> Ponoć to bardzo mało- i cechuje trawożernych. A że mam nadwagę- no cóż-
> słoń to też trawożerca:-)

A wódzia jest wegetariańska, ba! nawet wegańska na wskroś.

76. Data: 2015-04-30 21:31:52

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

- pokaż cytowany tekst -
Taka, w której dusza ludzka opuszcza trwale ciało

--

Chiron

Kościół popiera definicje śmierci mózgu ty katolu od siedmiu boleści;

Religijność społeczeństwa powinna wręcz sprzyjać transplantacjom -powiedział w
wywiadzie dla Rzeczpospolitej ks. dr Grzegorz Kniaź, wykładowca prawa moralnego na
Uniwersytecie Szczecińskim.

Rz: W Polsce brakuje narządów do przeszczepów. Czy na przeszkodzie może stać nasze
przywiązanie do tradycji? Ks. dr Grzegorz Kniaź: Hiszpania, która jest, jak my,
krajem katolickim, wykonuje najwięcej przeszczepów na świecie. Religijność
społeczeństwa powinna wręcz sprzyjać transplantacjom. Wytłumaczeniem sytuacji w
Polsce jest dla mnie to, że wielu ludzi nie zna albo nie interesuje się nauczaniem
Kościoła na temat przeszczepów. - A jaki Kościół ma stosunek do transplantacji? -
Pozytywny. Kościół wychodzi z założenia, że jeśli ma do czynienia z aktem wolnej woli
człowieka, to zarówno poddanie się transplantacji, jak i oddanie narządów do niej,
jest dobrem, dzięki któremu można uratować czyjeś życie. To czyn miłości względem
bliźniego

http://info.wiara.pl/doc/152955.Ks-Kniaz-Kosciol-pop
iera-transplantacje

77. Data: 2015-04-30 21:45:42

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakbyś mia trudności z tekstem analfabeto;

Czy Kościół wypowiada się, kiedy możemy uznać człowieka za zmarłego? - Z punktu
widzenia wiary katolickiej śmierć człowieka jest tajemnicą, polegającą na oddzieleniu
się duszy od ciała. Musimy tę tajemnicę uszanować, cały czas pamiętać o godności
ludzkiej, zarówno za życia, jak i po śmierci. Śmierci, jako tajemnicy, nie jesteśmy w
stanie zrozumieć. Co innego jej symptomy. Tutaj ufamy medycynie i za kres życia
ludzkiego pod względem biologicznym Kościół uznaje śmierć mózgu człowieka. Jej
stwierdzeniem zajmują się lekarze. - Kościół dopuszcza pobieranie organów do
przeszczepu od dawców zmarłych i od osób żywych.

78. Data: 2015-05-01 09:39:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-04-30 15:34, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> A wódzia jest wegetariańska, ba! nawet wegańska na wskroś.

No i sama zobacz- ile w niej kalorii!

--

Chiron

79. Data: 2015-05-01 10:00:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 09:39, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> No i sama zobacz- ile w niej kalorii!

I pewnie słodyczolubny też jesteś.

Ewa

80. Data: 2015-05-01 10:03:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-30 o 17:53, Chiron pisze:

> Taka, w której dusza ludzka opuszcza trwale ciało

Pytanie było do Fragi i to od niej chciałabym usłyszeć odpowiedź.

Skoro jednak też chcesz się przyłączyć - kiedy dusza ludzka opuszcza
trwale ciało?

Ewa

Antysemityzm? - nie w Polsce.
Na co płacisz fundacjom.
Polonia chce prawdy o Smoleńsku i odsunięcia PO!
Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Czy...