Nię panikuje ale ból kręgołsupa przy lężeniu

1. Data: 2010-02-13 12:58:49

Temat: Nię panikuje ale ból kręgołsupa przy lężeniu
Od: "Buda Jacek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znów mnie dopadło
zatrzeło się od tego ze będąc w mieście dwa razy siedziałem na ławce na
przystanku autobusowym
objawy jak chodzę ból jest do zniesienia nasilający się przy wstawaniu i
przy zginaniu
najgorzej jest jak leżę
po godzinie do dwóch leżenia jak nie śpie to wszytsko jest wnormie
ale jak zasne ból jest bardzo silny ogarnia mnie taka nie moc
musze sie obudzić trochę się poruszać i ból na pół godziny przechodzi
sprawa tapczanu odpada bo ból się pojawił około tygodnia temu
byłem u lekarza lekarz powiedział ze to nic powaznego

Lekarstwa
pabi naproxen 2 razy dziennie
nurofen forte w razie bólu
do tego maść ketonal
od prochów nawala mi też żołądek
po prostu szok
od dzis pocę się
postanowiłem nigdzie nie wychodzić na pole
jutro nawet nie ide do koscioła
co to jest
jak do tego podejść

2. Data: 2010-02-14 21:09:18

Temat: Re: Nię panikuje ale ból kręgołsupa przy lężeniu
Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Buda Jacek <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> po prostu szok
> od dzis pocę się
> postanowiłem nigdzie nie wychodzić na pole

Może ktoś mądry napisze coś w tym temacie i na temat

3. Data: 2010-02-15 18:33:27

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-14 22:09, Jacek Buda pisze:

> Może ktoś mądry napisze coś w tym temacie i na temat

Prawdopodobnie masz zapalenie "korzonków". Wskazują na to przepisane
leki i powód min. siedzenie na przystanku w zimnie. "Czy znów mnie
dopadło" oznacza, że takie objawy miałeś już wcześniej. Jak się
zakończyły??? Jakie leki brałeś? itp. Może teraz będzie podobnie?
W sumie musisz poczekać na działanie leków, a jak nie przejdzie
udać się ponownie do lekarza pierwszego kontaktu, aby skorygował leki.
Może skuteczniejsze będą zastrzyki. Po kuracji wzmocnij mięśnie brzucha,
noś ciepłe gacie i nie siadaj na zimnych ławkach. To tyle jako nie
lekarz mogę Ci poradzić z własnego doświadczenia (borykając się z
podobnymi - i nie tylko, dolegliwościami od 20 lat.)
--
Mel

4. Data: 2010-02-15 22:08:18

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś się nie dziwię, że dyskusja nie kwitnie...

Ania

5. Data: 2010-02-21 18:50:18

Od: " Wkórzony Jacek Buda " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@t...pl> napisał(a):

> Jako=B6 si=EA nie dziwi=EA, =BFe dyskusja nie kwitnie...
>
> Ania

czeremcha szczel se kupke idź na chłopaków
i nie komentuj co piszą inni
Do garów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Data: 2010-02-21 18:53:57

Od: " Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Me(L)Isa <j...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> lekarz mogę Ci poradzić z własnego doświadczenia (borykając się z
> podobnymi - i nie tylko, dolegliwościami od 20 lat.)

Dzięki za fachową ą pomoc i doradę
Wczoraj zrobiłem sobie kąpiel i co od wczoraj nic nic nie boli
Nadal jestem osłabiony ospały ale to z pogody
jesli kąpiel pomogła wniosek prostu to było z przęzięmbienia kręgosłupa

Jakie zabiegi w sanatorium na opuchniete nogi i problem ze sluzowka nosa
Rynek Farmaceutyczny
Drętwieje ręka - brak jednoznacznej diagnozy lekarzy
ból za uchem
Zaniki pamięci u osoby starszej