Jajko na mieko.

1. Data: 2004-10-12 13:50:25

Temat: Jajko na mieko.
Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spory problem.
Ostatnio w wakacja jak "dzieci" byly poza domem w piekny niedzielny poranek
zona zaproponowala mi abym zrobil sniadanie.A Co bys zjadla kochanie?
Zapytalem .Mam ochote na jajeczko na miekko i chlebek razowy z
maslem.Dziarsko wyskoczylem z kanapy i pomyslalem,ze zanim zrobie se
prysznic musze wstawic jajka bo jak na miekko to zdziebko se musi
pogotowac.Minelo jakies 30 minut wychodze z lazienki ,dziobam widelcem
jajka ....a one ciagle twarde.Dolalem wode bo sie wygotowala.Zrobilem
kanapki. i czekam.Zona zagaduje z sypialni: Kochanie! Co z tym
sniadaniem?Chwilka, zapomnialem posolic i sa jeszcze twarde.Co bylo
dalej......? Nie pytajcie.

Stanislaw

1. Data: 2004-10-12 13:59:10

Temat: Re: Jajko na mieko.
Od: "qbs" <q...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obudziłeś się.

1. Data: 2004-10-12 14:02:11

Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obudziłeś się.
>
> Hi hi!
to nie byl sen!

Stanislaw

1. Data: 2004-10-12 14:05:12

Od: "qbs" <q...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> to nie byl sen!
>
> Stanislaw

No to jak nie sen, to zmień dilera ;)

1. Data: 2004-10-12 14:08:08

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stanislaw Trepczyk <t...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ckgnm6$n5a$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> kanapki. i czekam.Zona zagaduje z sypialni: Kochanie! Co z tym
> sniadaniem?Chwilka, zapomnialem posolic i sa jeszcze twarde.Co bylo

...podobno te z biala skorupka trzeba bylo gotowac zbyt dlugo i ludzie sie
skarzyli wiec je wycofali z rynku....

klient nasz PAAAN

agataw

1. Data: 2004-10-12 14:12:40

Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jak nie sen, to zmień dilera ;)
>
> Jajek? czy ...tego co
przepisy kulinarne wymysla?anonimowo..........podpisujac sie jakos tako
xypscz ni nie wiem

Stanislaw

1. Data: 2004-10-12 15:27:59

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...podobno te z biala skorupka trzeba bylo gotowac zbyt dlugo i ludzie sie
> skarzyli wiec je wycofali z rynku....
>
> klient nasz PAAAN

A ja prawie zawsze kupuję te z białą i nie widzę żadnej różnicy :-0

Natalia

1. Data: 2004-10-12 16:14:14

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natalia <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ckgt67$okl$...@n...onet.pl...

> A ja prawie zawsze kupuję te z białą i nie widzę żadnej różnicy :-0
>
> Natalia

...bingo ;)

agataw zazartowana ;)

1. Data: 2004-10-12 21:33:35

Od: "eM eL" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Trepczyk <t...@n...pl> napisał(a):
> Minelo jakies 30 minut wychodze z lazienki ,dziobam widelcem
> jajka ....a one ciagle twarde.

Trzeba bylo jajka obrac przed gotowaniem.

1. Data: 2004-10-13 06:12:45

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

[ciach]
> [...]
> kanapki. i czekam.Zona zagaduje z sypialni: Kochanie! Co z tym
> sniadaniem?Chwilka, zapomnialem posolic i sa jeszcze twarde.Co bylo

Tiaaa...a swistak siedzi i zawija w te pasreberka...

Pzdr.
Iwona

Witam!!!
kotlety ziemniaczane, czego brak?