Nie wiecie co to polpasiec?

11. Data: 2005-03-24 16:51:07

Temat: Re: Nie wiecie co to polpasiec?
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d1uoh8$hdi$...@i...gazeta.pl,
Daria <m...@g...SKASUJ-TO.pl>:
> [...]

Mowil tez w moim imieniu - upowaznilem.

> Jestes typowym przykladem bezmozgowego polaczyny o
> jakich kraza dowcipy na calym Zachodzie.

Nie na calym Zachodzie, tylko w USA, i dotycza Polish-Americans jakbys nie
wiedziala, czyli jakby Ciebie.

--
Robert

12. Data: 2005-03-24 17:22:53

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA <u...@o...pl> napisał(a):

> d1uoh8$hdi$...@i...gazeta.pl,

> Mowil tez w moim imieniu - upowaznilem.

Zupelnie mnie to nie obchodzi czy ty i spolka lubicie mnie czy nie. Jednak
grupa jest ogolnie dostepna, a jak ci sie nie podoba zaloz sobie odrebne
forum i tam bedziesz rzadzil. Amen

13. Data: 2005-03-24 19:08:18

Od: Suzuki Kokushu <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo, że pl.sci.medycyna jest ogólnodostępna, to standardy zachowania
obowiązują. Ty wykonujesz usenetowy odpowiednik plucia na podłogę w
kawiarni. Mimo, że nie ma zakazu, nie jest to mile widziane. Idź sobie.
Wróć jak dorośniesz.

--
Krzysiek, EBP

14. Data: 2005-03-24 19:30:58

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suzuki Kokushu" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mimo, że pl.sci.medycyna jest ogólnodostępna, to standardy zachowania
> obowiązują. Ty wykonujesz usenetowy odpowiednik plucia na podłogę w
> kawiarni. Mimo, że nie ma zakazu, nie jest to mile widziane. Idź sobie.

Pod czym i ja się podpisuję...
Wróć tu Dario, jak dorośniesz.....
--
Jola
Nakarm głode dziecko......

15. Data: 2005-03-24 20:56:35

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> obowiązują. Ty wykonujesz usenetowy odpowiednik plucia na podłogę w
> kawiarni. Mimo, że nie ma zakazu, nie jest to mile widziane. Idź sobie.

Stuknij sie w glupi leb, co ty wypisujesz. To jest jasne i wiadome ze Polonia
amerykanska jest nienawidzona na wszelkich polskich grupach ( patrz
Forum.gazeta.Polonia) My to wiemy ale wy polusy nie bedziecie nam rozkazywac
co my mamy robic. Zakompleksione, zawistne polskie dziadostwo. Won

16. Data: 2005-03-24 20:57:02

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2005-03-24 22:26:28

Od: Suzuki Kokushu <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Forum.gazeta.Polonia) My to wiemy ale wy polusy nie bedziecie nam rozkazywac
> co my mamy robic. Zakompleksione, zawistne polskie dziadostwo. Won

Wlazłaś do naszej kawiarni, zwymiotowałaś na podłogę, a gdy zwrócono Ci
uwagę, to się drzesz, że Cię prześladują z powodu zawiści o urodę...

Nie kompromituj się i zamilknij.

--
Krzysiek, EBP

18. Data: 2005-03-24 23:51:35

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polonia

> Wlazłaś do naszej kawiarni, zwymiotowałaś na podłogę, a gdy zwrócono Ci
> uwagę, to się drzesz, że Cię prześladują z powodu zawiści o urodę...
>
> Nie kompromituj się i zamilknij.

To ty zamilknij i nie drzyj sie jak stara przekupka, bo to jest bardzo nie
meskie. Zreszta tobie do meskosci bardzo daleko.

19. Data: 2005-03-25 07:52:26

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ty zamilknij i nie drzyj sie jak stara przekupka, bo to jest bardzo nie
> meskie. Zreszta tobie do meskosci bardzo daleko.

Ojojoj, jak się zapaliła. Skrzyczano i dzidzi się denerwuje... Nóżkami
tupie i woła że jest niezwykle miła i spokojna.
Idź sobie.

--
Krzysiek, EBP
Koty z rozbawieniem tolerują ludzi, przynajmniej do momentu wynalezienia

20. Data: 2005-03-25 08:11:09

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.03.05, około 08:52, Krzysztof (Suzuki Kokushu) bulgocze

> Ojojoj, jak się zapaliła. Skrzyczano i dzidzi się denerwuje... Nóżkami
> tupie i woła że jest niezwykle miła i spokojna.

Ech, czy Wy nie macie instynktu samozachowawczego? Cienia intuicji?
Poczucia wstydu?
Nie karmcie trolli... bardzo proszę.

--
ika - umop apisdn