Re: Nie wiecie, czym się trujecie

From: "Jurek" <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Nie wiecie, czym się trujecie
Date: Tue, 29 Jun 2004 23:24:29 +0200
Sender: g...@o...pl@dyn-83-156-107-194.ppp.tiscali.fr

> hmmmm, a jakis konkret?
> malutki chociaz, taki konkretny jak kawalek schabu???
>
> eulalka

z rozmowy toczacej sie w mojej obecnosci, rozmawiaja" pan"-wlasciciel
olbrzymich sadow i "pani" wlascicielka duzej firmy handlujacej jablkami.

(x) panstwo lub narod ( zalezy od zdania i kontekstu)

pani : wiem Pan, (x) bardzo dobrze placa i gotowka przy zaladunku TIR-a ale
wymagaja jablek o bardzo silnym kolorze
pan: slyszalem dla ze (x) owoce musza byc wielkie i bardzo kolorowe
pani: czy bedzie pan mogl mi dostarczyc swoich jablek dla (x)
pan: jezeli placa gotowka przy zaladunku to oczywiscie!
pani: ale jablka beda duze i kolorowe jak nalezy?
pan: prosze pani ja juz trzy razy w tym sezonie malowalem jablak z odmian
czerwonych.

rozmowa toczyla sie w pierwszej dekadzie maja, jablak na drzewach byly
wielkosci malych orzechow laskowych a kolor mialy jak bardzo dojrzale
wisnie.

Dodatkowi swiadkowie tej "zabawy" w malowanie , grupa polakow pracujacych na
tej fermie , wszyscy z okolic Konina.

Jurek