Re: Nie wiem co mi odbiło

Data: 2015-05-01 22:46:37
Temat: Re: Nie wiem co mi odbiło
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 01 May 2015 21:38:13 +0200, zdumiony napisał(a):

> Otóż uważając Kościół za zło, spostrzegłem że przeciw
> Kościołowi jest większe zło, jak np. różne ideologie typu libertarianizm.

Zło złem zwyciężaj ;-PPP

A poważnie: nie twierdzę, że KK jako instytucja to sam mniód i malyna.
Takich po prostu NIE MA. Natomiast trzymanie się z grubsza założeń WIARY
KATOLICKIEJ pozwala _wpłynąć na swoje życie_ , o ile robi się to z
przekonania i konsekwentnie. Wcale nie trzeba zaraz być świętym ani
świątobliwym, aby z dużą dozą prawdopodobieństwa uczynić swoje życie
szczęśliwym.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!