Chory kot wyzdrowiał - czy mogę go bezpiecznie dotykać?

11. Data: 2005-10-08 20:30:29

Temat: Re: A jakich innych chorób można się zarazić od kota domowego ?
Od: "Krzysiek" <n...@n...nieto.pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka <o...@a...pl> napisal nam:

> A przy okazji:
> A jakich innych chorób można się zarazić od kota domowego ?

wscieklizna, toksoplazmoza i pewnie cos jeszcze, to samo od psa.

12. Data: 2005-10-08 20:32:43

Temat: Re: Nie znam łaciny
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4ac9.00000191.4348242e@newsgate.onet.pl...
> Nie rozumiem, nie jestem z branży, nie znam łaciny.

to juz twoj problem.
gdybys spytala po polsku - pewnie by ci ktos po polsku odpowiedzial.
a propos laciny: to akural bylo z greki.

--
pozdro
ape

13. Data: 2005-10-08 22:49:52

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):
> Nie rozumiem, nie jestem z branży, nie znam łaciny.

Czy możesz do k.. nędzy nie zmieniać tematów?! ILE RAZY MAM CI
POWTARZAĆ?! Jak nie umiesz korzystać z usenetu, to idź sobie na czat!!!

--
best regards,
scream (at)w.pl

14. Data: 2005-10-09 07:25:33

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
> wiadomości news:4ac9.00000191.4348242e@newsgate.onet.pl...
> to akural bylo z greki.
W grece pisze się inną czcionką, oni mają inny alfabet.

A co do zmiany tematu to nie ja go zmieniła.

Pytanie o inne horoby odzwieżęce (od kocie),
są jak naj bardziej na temat.

15. Data: 2005-10-09 07:27:08

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wscieklizna, toksoplazmoza i pewnie cos jeszcze, to samo od psa.

A takie horoby jak białaczka: to pszesąd , że się można zarazić od kota,
czy są autentyczne podejżenia , że tak może być ?

16. Data: 2005-10-09 08:01:23

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4ac9.000001e6.4348c5ec@newsgate.onet.pl...
> W grece pisze się inną czcionką, oni mają inny alfabet.

gdybym ci napisal greka, to bys widziala tylko krzaczki i bym dal ci
powod do migania sie od przeszukanioa googli, leniu smierdzacy.
nie zmieniaj wiev tematu.

> A co do zmiany tematu to nie ja go zmieniła.

krotka masz pamiec.
btw: w jezyku polslim "zmienila ona", a "ja zmienilam".

> Pytanie o inne horoby odzwieżęce (od kocie),
> są jak naj bardziej na temat.

gubisz sie w odpowiedziach? czy na pewno to kierujesz do mnie?

--
pozdro
ape

17. Data: 2005-10-09 08:04:09

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <n...@n...nieto.pl> napisał w wiadomości

> wscieklizna, toksoplazmoza i pewnie cos jeszcze, to samo od psa.

nie dokarmiac trolli!

--
pozdro
ape

18. Data: 2005-10-09 08:06:26

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4ac9.000001e7.4348c64c@newsgate.onet.pl...

> A takie horoby jak białaczka: to pszesąd , że się można zarazić od
kota,
> czy są autentyczne podejżenia , że tak może być ?

google twoim przyjacielem.
jednak google wypluwa dysortow

--
pozdro
ape

19. Data: 2005-10-09 08:39:21

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ......... czy na pewno to kierujesz do mnie?
NA PEWNO NIE DO CIEBIE.

BĄDŹ TAK ŁĄSKAW I NIE CZYTAJ MOIH WIADOMOŚCI.

20. Data: 2005-10-09 09:08:05

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4ac9.000001f7.4348d739@newsgate.onet.pl...

> NA PEWNO NIE DO CIEBIE.

wiec nie odpowiadaj mi na cos o co ciebie nie pytalem

> BĄDŹ TAK ŁĄSKAW I NIE CZYTAJ MOIH WIADOMOŚCI.

lubie humor zeszytow szkolnych :-)

--
pozdro
ape

Dość długie, bóle w klatce piersiowej
Ciężarna kobieta pobita przez stomatologa
Sedacja wziewna - polecacie czy odradzacie?:)
karta szpitalna - skrot
Przepuklina rozworu przelykowego przepony