Niebiesko-żółta sraczka medialna ?

11. Data: 2022-04-05 09:01:28

Temat: Re: Niebiesko-żółta sraczka medialna ?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2022 o 08:21, Kviat pisze:

> LOL
> Na zdjęciach mnie widziałaś... ze śmiechu prawie z fotela spadłem.
> Daj linka do tych zdjęć :):):)

To typowy blef.

--
Ewa

12. Data: 2022-04-05 10:43:38

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2022 o 09:01, FEniks pisze:

> To typowy blef.

To nie blef.
Jej urojenia są prawdziwe :)

To nie jest pierwszy raz kiedy bezczelnie i z premedytacją kłamie.
U niej to norma. Szkolenia z faszystowskich organizacji nie poszły na
marne i teraz nie może już przestać.

Pozdrawiam
Piotr

13. Data: 2022-04-05 15:19:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> ci nie służy.

PRZECIWNIE, bardzo dużo się nauczyłam w Ruchu Narodowym o ruskich onucach i
tuskopieskach - ŻE POZA ICH MOCODAWCAMI są one nie do odróżnienia ???

?

> Udowodnij, że nie kłamiesz. LOL

Czego to się zachciewa.
Twoje zdjęcie mam zapisane w moich ,,zasobach szpiegowskich" ?, linki mi
nie są potrzebne, a specjalnie dla ,,dowodu" szukać ich nie mam chęci. JA
mam, czego chcę. No jeszcze czego, żebym TOBIE chciała coś udowadniać.
LOL?

To dawaj to ,,prawo zabraniające" lekarzowi usunięcia martwego płodu.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

14. Data: 2022-04-05 16:03:34

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2022 o 15:19, XL pisze:

> Twoje zdjęcie mam zapisane w moich ,,zasobach szpiegowskich" ?,

LOL :):)
Chyba, że sama je namalowałaś podczas jakiegoś mokrego snu, to wtedy
faktycznie masz. To by wyjaśniało dlaczego ci się opona przyśniła.

Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
Piotr

15. Data: 2022-04-05 16:32:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> faktycznie masz. To by wyjaśniało dlaczego ci się opona przyśniła.
>
> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.

Nudzisz.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

16. Data: 2022-04-05 16:41:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.sfd.pl/Oponka_na_brzuchu%2E-t918161.html

> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.

Nie nudź, Oponiasty. Śmieszny jesteś, podtyty mentalny gimnazjalisto.

17. Data: 2022-04-05 17:26:21

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2022 o 16:41, XL pisze:

> https://www.sfd.pl/Oponka_na_brzuchu%2E-t918161.html

Ciekawe zdjęcia zapisujesz w swoich "zasobach szpiegowskich".
To sporo wyjaśnia i pewnie dużo czasu ci to zajmuje.
No cóż... niektórych kręcą znaczki, innych rude włosy... albo opony.
Ten koleś na zdjęciu wie, że cię kręci?

> Nie nudź, Oponiasty. Śmieszny jesteś, podtyty mentalny gimnazjalisto.

Zapomniałaś dać linka do mojego zdjęcia, które niby widziałaś.
Albo chociaż wrzuć gdzieś ten malunek jak mnie sobie wyobraziłaś.

18. Data: 2022-04-05 21:03:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
>
> Zapomniałaś dać linka do mojego zdjęcia, które niby widziałaś.
> Albo chociaż wrzuć gdzieś ten malunek jak mnie sobie wyobraziłaś.

Masz go w linku. Zdjęcia twojej prawdziwej opony nie wrzucę, bo mnie
zaskarżysz o nieautoryzowaną publikację wizerunku. Głupia nie jestem, to
już wiesz.

> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
> Piotr

Dawaj ,,prawo zabraniające usuwania martwego płodu".
Usiłujesz rozmywać tę wtopę, ale nic ci nie pomoże. Ale przede wszystkim TY
SAM już teraz wreszcie wiesz, jaką straszliwą ściemę dałeś sobie wcisnąć
przez morderców kobiet z martwymi dziećmi w brzuchach.
Nie możesz przytoczyć takiego ,,prawa", bo NIE ISTNIEJE ,,PRAWO ZABRANIAJĄCE"
JE RATOWAĆ, tępy, bezmyślny egzemplarzu stada lemingów, ktoremu imputowano
prawną ściemę pozwalającą na mordowanie kobiet.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

19. Data: 2022-04-06 00:28:02

Od: Krystian Basan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 2 kwietnia 2022 o 17:54:27 UTC+2 XL napisał(a):
> [...]
> celebrytów!
> PARANOJA.
> IMPUTOWANIE SPOŁECZEŃSTWU FAŁSZYWEJ RZECZYWISTOŚCI.
>
> Na szczęście tzw. zwykli ludzie zachowują się normalnie = powściągliwie.
> Robią, co TRZEBA. Pomagają, bo TRZEBA.
> Pomagają, ILE trzeba.
> Ale długo to już nie potrwa - bo nie można odłożyć całkiem na bok polskich
> i osobistych spraw dla ratowania bytu obcej rodziny i obcego narodu.
> Mój wspaniały Teść, żołnierz AK, o wojnie w Czeczenii mówił: ,,Niech walczą.
> Na niepodległość trzeba się wybić samemu. Nikt jej w prezencie nie

Wiele lat temu, szokowałaś nacjonalizmem, ale teraz przebiłaś dno.
--
pzdr olo

20. Data: 2022-04-06 00:38:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystian Basan <k...@g...com> wrote:

> Wiele lat temu, szokowałaś nacjonalizmem, ale teraz przebiłaś dno.

No to podziękuj za uwolnienie.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

Skapitulowałam ???