Do 'oddzielnieśpiacych'

31. Data: 2003-02-10 13:37:00

Temat: Re: Niech się odezwie kto nie śpi z TŻ...
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty"
> ... bo szukam przyjaciół w nieszczęściu

Nie lepiej porozmawiać z żoną o Twoich uczuciach, alternatywnych rozwiazaniach?
I szukać przyjaciół w szczęściu?
Asia

32. Data: 2003-02-10 13:38:50

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> ... bo szukam przyjaciół w nieszczęściu

ja, bo wyjechali wszyscy...

pozdr.Joanna

33. Data: 2003-02-10 13:43:14

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie lepiej porozmawiać z żoną o Twoich uczuciach

Cóż, rozmawiam, rozmawiam (ale jak Qwax pisał o partii...)

> alternatywnych rozwiazaniach?

O! I tu mi się buźka uśmiecha :-)

> I szukać przyjaciół w szczęściu?

... pewnie by nie przeszło - tu buźka przestaje mi się uśmiechać :-|

puchaty, ćwiczący mięśnie twarzy jedynie

34. Data: 2003-02-10 13:47:38

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jojo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> ja, bo wyjechali wszyscy...

To może niech będzie:
"...wyjechali na wakacje wszyscy nasi podopieczni ..."

;-)

puchaty

35. Data: 2003-02-10 13:52:14

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jojo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> To może niech będzie:
> "...wyjechali na wakacje wszyscy nasi podopieczni ..."
>
> ;-)

na razie to jest " w tygodniu to jestesmy cisi..." :)

ale do soboty niedaleczko i upomniał sie ten i ów ;)
i " w Polskę ..."

pozdr.Joanna

36. Data: 2003-02-10 14:06:56

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż, rozmawiam, rozmawiam (ale jak Qwax pisał o partii...)

To zrób Sierpień.

I odstaw bachora (sorki) od piersi (TŻ) albo oboje od swojej.

Pozdrawiam
Qwax

37. Data: 2003-02-10 14:07:10

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i " w Polskę ..."

"morza szum, ptaków śpiew..." - może nad morze?

puchaty

38. Data: 2003-02-10 14:08:38

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> To zrób Sierpień.
>
> I odstaw bachora (sorki) od piersi (TŻ) albo oboje od swojej.

Od dzisiaj hoduję wąsy!!!

puchaty (chociaż nie pracuję w stoczni)

39. Data: 2003-02-10 14:09:40

Temat: Re: Do 'oddzielnieśpiacych'
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> To co - mam zjeść legitymację?

Jak się ktoś zapisywał to musi potem łykać.
Szczęściem jest jeszcze możliwość strajku - tylko uważaj by był to
Sierpień a nie Grudzień (lub Czerwiec).

(jest jeszcze możliwość sypiania w innym łóżku ;-))) )

"ze Skorpionim pozdrowieniem..."
Qwax

40. Data: 2003-02-10 14:17:36

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sierpień a nie Grudzień (lub Czerwiec).

Rozlewu krwii nie będzie!
Ale może jakieś porozumienie trójstronne ;-))

puchaty

Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
sprawnosc a bycie razem
KRAKÓW - tanie usługi fotograficzne
prosze o pomoc jak zlagodzic klimakterium
Pozew rozwodowy