Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.

Data: 2006-04-24 07:48:34
Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

Użytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> napisał w wiadomości
news:e2gln2$1r1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To wszystko wywnioskowałes z jednego zdania? :D

Nie tylko z tego zdania.

Jak wyzej. Kobiety roztaczaja przed mezczyznami miraze seksualne a te
chudopacholki swiecie w to wierza. Kobiety uprawiaja seks "na chlodno", bez
podniecania sie emocjonalnego, a napedzaja jedynie emocje mezczyzn.

Prostytutke zrobi z niej matka, bo corka wzoruje sie na zachowaniach matki a
nie ojca. Ojciec moze sluzyc jako wzorzec mezczyzny i ten na ktorym corka
porownuje sie z matka.

> Przepraszam najmocniej MISZCZU! Już mnie nie ma, uciekam w podskokach :D
> Ale
> mój post przecież nie dotyczył prostytucji kobiety w małżeństwie tylko
> Twojego zakłamania względem córki!!! A Ty ciągle atakujesz te biedne
> kobiety :)

Zapytaj je czy czuje sie atakowane czy tez odczuwaja, ze staje w ich
obronie.

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/