Niech tradycja w narodzie nie zginie:)

1. Data: 2004-12-03 21:34:32

Temat: Niech tradycja w narodzie nie zginie:)
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim Barbarom, Basiom, Bachom, Basieńkom, Barbórkom - niech Wam rośnie
zielone, niech Wam się dwoi i troi:) Niech radość sprawia i satysfakcję:)
Wysępionego ile wlezie:)
I nie tylko od święta -

czego Wam życzę i jeszcze więcej
Marta

2. Data: 2004-12-03 21:39:33

Temat: Re: Niech tradycja w narodzie nie zginie:)
Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rośnie
> zielone, niech Wam się dwoi i troi:) Niech radość sprawia i satysfakcję:)

Wszystkiego co piekne i dobre

Monika

3. Data: 2004-12-03 21:45:37

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rośnie

> Wszystkiego co piekne i dobre

Dołączam się także z najlepszymi życzeniami.
Jurek

4. Data: 2004-12-03 21:49:39

Od: "Wojciech P. Chojnacki" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tym, co miały fajny biust...

5. Data: 2004-12-03 22:14:43

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rośnie
> zielone, niech Wam się dwoi i troi:) Niech radość sprawia i

I niech rośnie, a najlepiej żeby jeszcze miejsca w ogrodzie cudownie
przyrastało :-)

życzy Ewa

6. Data: 2004-12-03 22:22:38

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:coqnpk$qtc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> rośnie
> satysfakcję:)
>
> I niech rośnie, a najlepiej żeby jeszcze miejsca w ogrodzie cudownie
> przyrastało :-)

I ja tez się pod tym podpisuję z ochotą. Masy nowych wysępionych... :)

życzy
Kaśka

7. Data: 2004-12-03 22:53:32

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:coqnpk$qtc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> I ja tez się pod tym podpisuję z ochotą. Masy nowych wysępionych... :)

Dołączam się do życzeń;
Niech się mnoży ,w miłości,w banku i ogrodzie:-}

Pozdrawia TeresaR

8. Data: 2004-12-03 23:26:06

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołączam się do życzeń;
> Niech się mnoży ,w miłości,w banku i ogrodzie:-}
>
> Pozdrawia TeresaR

i ja się dołączam :-)

pozdr
Ania

9. Data: 2004-12-03 23:35:06

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rośnie
> zielone, niech Wam się dwoi i troi:) Niech radość sprawia i

A wszelkie szkodniki niech się trzymają z daleka :-)
Mutanty niech się tworzą i trzymają zmiany.

Pozdrawiam imieninowo
Teresa

10. Data: 2004-12-04 00:25:53

Temat: Odp: Niech tradycja w narodzie nie zginie:)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1m7kh6mr9w6y0$....@4...net.
..

> [...]
rośnie
> zielone, niech Wam się dwoi i troi:) Niech radość sprawia i satysfakcję:)

Przede wszystkim zdrowia Wam życzę. I długowieczności w ogrodach.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

Coś na jesienny wieczór
Link, uważam, ciekawy