Niech zyja truskaweczki!

31. Data: 2006-06-08 13:57:17

Temat: Re: Niech zyja truskaweczki!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
news:e698af$m1p$1@atlantis.news.tpi.pl...

Moja prababcia ze strony matki dożyła setki, do ostatniej chwili nawlekała
igłę bez okularów...

32. Data: 2006-06-08 16:23:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
>
> Moja prababcia ze strony matki dożyła setki, do ostatniej chwili nawlekała
> igłę bez okularów...

Widać nie była uczulona na truskaweczki :-P

33. Data: 2006-06-08 17:50:10

Od: "yapann" <y...@o...pe.el> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości

> wyrywanie psu czekolady czy kanapki, uprzednio ukradzionej przez
> w/w psa dziecku...albo pakowanie psiego czy kociego ogona do
> paszczy...przetrenowane to wszystko :))

:_)
jestem z tej samej szkoły, nie miewam uczuleń. dopóki nie zjadłam
truskawek - nigdy więcej (inni jedzący mieli tę samą reakcję (podobnie))
Dwa razy z przeróżnych źródeł.

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> zero slonca,zimno i deszcz ale piewrszy kęs i
> byly smaczne ,slodkie ,nie wodniste ,pachnialy truskawkami :)

ciekawe skąd one bez słońca takie słodkie i pewnie jeszcze czerwone :) I
się nie psujące :_)
Na szczęście jeszcze można mnieć swój ogródek. Jeszcze .. :p

--
ya

34. Data: 2006-06-08 18:10:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>U?ytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
>ciekawe sk?d one bez s?o?ca takie s?odkie i pewnie jeszcze czerwone :) I
>si? nie psuj?ce :_)
>Na szcz??cie jeszcze mo?na mnie? swój ogródek. Jeszcze .. :p

Pewnie maja geny jakiegos dorsza alboco!!

pierz
K.T. - starannie opakowana

35. Data: 2006-06-08 18:53:26

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <j...@c...pl> napisał(a):

> Truskaweczki ze smietana i kluchami. Pychotka!

A ja wczoraj poszłam na maksa:
Ryż okrągłoziarnisty ugotowany na mleku, z cukrem waniliowym i masłem.
Twarożek waniliowy "z wiaderka" roztrzepany mikserem, wymieszany z ubitą
śmietaną, dosłodzony i dowaniliowany.
Truskawki.

Kalorii nie liczyłam. Za szybko biegały po talerzu.

Ania

36. Data: 2006-06-08 21:26:25

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha schrieb:

> [...]
> śmietaną, dosłodzony i dowaniliowany.
> Truskawki.
>
> Kalorii nie liczyłam. Za szybko biegały po talerzu.

też tak mam. Jak widzę kalorie to tylko je w mordę....

Waldek

37. Data: 2006-06-09 05:27:17

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

(ciach)

> sie
>
> A teraz... mają po 30-40 lat i umierają na zawały...

Zawsze umierali... a zawaly to nie problem "uczulania" zauwaz a raczej stylu
zycia jaki sie teraz prowadzi

38. Data: 2006-06-09 05:28:49

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)

> Zauważ, jaki odsetek tych "urodzonych zdrowo i silnie" dożywał 50-tki

Wydaje mi sie ze popadfamy w paranoje... Wiadomo kobieta w ciazy powinna o
siebie dbac itp itd ale bez przesady... uczulanie... tego nie tamtego nie...

39. Data: 2006-06-09 05:33:21

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:qiag82d9p892oebptd5elgrtltl34mk962@4ax.com...

> [...]
> wyrywanie psu czekolady czy kanapki, uprzednio ukradzionej przez
> w/w psa dziecku...albo pakowanie psiego czy kociego ogona do

I o tym wlasnie mowie (pisze)Teraz do przesady dba sie zeby dziecko tego
nie tamtego nie...
ja wiem ze teraz wszystko jest napakowane chemia... iedys bylo inaczej,
nawet bez mycia sie owoce zjadalo "prosto z drzewa" czy u mojej Ciotki na
wsi marchewke mloda to prosto z grzadki... wytarta tylko w trawe czy papuier
sie zjadalo a teraz??
Ale nie przesadzajmy... nie popadajmy w skrajnosci...

40. Data: 2006-06-09 08:38:03

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Truskaweczki ze smietana i kluchami. Pychotka!
> Pozdrowienia z nad michy pelnej radosci - aga
witam! uwielbiam prosto z krzaka i jak jest ładna pogoda i są nagrzane słońcem
uwielbiam! pozdrawiam maria

CO SIE STALO?
Polska-Ekwador czyli co by tu ugotować
Jedzenie w plenerze - a'la piknik