Niedawno

11. Data: 2013-07-22 11:00:01

Temat: Re: Niedawno
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 10:31:21 +0200, Chiron napisał(a):

> Jaki tam z niego dyjabeł. Cień po prostu. Im ja świecę jaśniej- tym
> silniejszy mam cień. Jednak to tylko cień:-)

Jednak co pakt, to pakt - no ale już nie będę zazdrosna, bo i tak
przywiązał się fkącu sam - jak rzep... upsss, jak cień :-DDD
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

12. Data: 2013-07-22 11:00:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 10:40:10 +0200, FEniks napisał(a):

> No patrz, jaką JA dla Ciebie jestem wyrocznią! 333-)
>
> Ewa, lepsza od wiki

No.

13. Data: 2013-07-22 11:01:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 10:43:10 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Pffff

Odgłos schodzącego powietrza?

14. Data: 2013-07-22 11:11:41

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 10:31, Chiron pisze:

> Jaki tam z niego dyjabeł. Cień po prostu. Im ja świecę jaśniej- tym
> silniejszy mam cień. Jednak to tylko cień:-)
>
> --
>
> Chiron

najjasniej. juz jasniej sie nie da.

15. Data: 2013-07-22 11:25:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości

> najjasniej. juz jasniej sie nie da.

wszak moj lenn(on)ik musi byc najjasniejszy

16. Data: 2013-07-22 11:37:00

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 09:19, Ghost pisze:
> Chiron zaproponowal mi na prive pakt.
>
> Pakt z diablem. :-)

Kto komu odda duszę?

17. Data: 2013-07-22 11:50:56

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 11:37, Sara pisze:

> Kto komu odda duszę?

Będzie bełkotał nawet sam do siebie, byleby napędzić tu trollociąg.
A dalej to już kompulsywnie śmigasz w korowodzie ;)

18. Data: 2013-07-22 11:52:41

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 11:50, Lebowski pisze:

> Będzie bełkotał nawet sam do siebie, byleby napędzić tu trollociąg.

kto będzie bełkotał do siebie?

19. Data: 2013-07-22 11:54:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 11:52:41 +0200, Sara napisał(a):

> kto będzie bełkotał do siebie?

Boszsz, a KTO założył ten wątek?

20. Data: 2013-07-22 21:53:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 10:42, FEniks pisze:

> Nie mam teraz czasu grzebać w archiwum, ale jak zechcesz poczekać z
> wnioskami, to może później znajdę.

/Znalazłam, dlaczego tak to zapamiętałam:/

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Thu, 31 Mar 2011 12:03:55 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

q.googlegroups.com...

> Obstawiamy, kto widzi, co jest na piątce?
>
> Mój kandydat:
> Chiron

> Jedyne, z którym miałem problem- i to spory. A Ty- widzisz piątkę?

83
No wiem, ale to jedyny, który musiałem powiększyć, żeby zobaczyć:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Dla morderców i innych degeneratów