Niedawno

21. Data: 2013-07-23 07:52:19

Temat: Re: Niedawno
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:ksk2kc$u8u$1@news.icm.edu.pl...

> /Znalazłam, dlaczego tak to zapamiętałam:/
>
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

q.googlegroups.com...

> 83
> No wiem, ale to jedyny, który musiałem powiększyć, żeby zobaczyć:-)
>
> --
>
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.

Nie pamiętałem dokładnie tego. Nawet prawie wcale. Wyciągnął mi to ghost.
Całkiem niedawno. Moja pierwsza wypowiedź była taka, że jestem gejem.
Ciekawe, że tego nie zauważyłaś? Czy może po prostu wyciągasz z kontekstu
całość, żeby coś udowodnić? Zasadniczo nie dziwię się Izce, któr to wtedy
wrzuciła. Potraktowałem to wtedy jako żart. Choć rację miał cbnet- że
wrzuciła gówno, na które ja w jej pojęciu miałem się złapać. Nie stanowiło
już dla niej problemu- czy się złapałem, czy nie. Tak_jak_dla_Ciebie. Nawet
z pobieżnego przeglądu tego wątku zapewne zobaczysz, w jakich w którym
momencie napisałem to, co zacytowałaś- a jak będziesz bardziej wnikliwa- to
może zadasz sobie pytanie, DLACZEGO- tak Tobie na tym zależy? I w jakim celu
piszesz o tym po latach? Zakładając nawet- że byłem na tyle (nawet nie wiem,
jakiego słowa użyć)- żeby się wpuścić w cos takiego- ZAŁÓŻMY-
to_po_co_o_tym_piszesz_po_latach? Ba- to co zrobiłaś- to zwyczajna
manipulacja (nie uwględniłaś pierwszej odpowiedzi ani kontekstu tej, która
była sporo późniejsza)- tyle, że odpowiedzi ja IMO znam. A Ty? Znasz je?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

22. Data: 2013-07-23 09:02:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============================

===============================

> Nie pamiętałem dokładnie tego.

Przeciez dopieroc co przypominalem dokladnie tym samym cytatem, za co
nawzwales mnie klamca.

Widziales liczbe i tyle. Po czym przez dlugi czas trzymales sie tego i nigdy
pozniej nie napisales, ze udawales.

23. Data: 2013-07-23 10:26:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

=============================

===============================

> Nie pamiętałem dokładnie tego. Nawet prawie wcale. Wyciągnął mi to
> ghost. Całkiem niedawno. Moja pierwsza wypowiedź była taka, że jestem
> gejem.

Twoje pierwsze wypowiedzi w tym wątku:

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-03-31 12:03, Chiron pisze:

> Jedyne, z którym miałem problem- i to spory.

Ale udało Ci się w końcu?

====
Po powiększeniu:-)

> Ciekawe, że tego nie zauważyłaś? Czy może po prostu wyciągasz z
> kontekstu całość, żeby coś udowodnić?

OK, zmusiłeś mnie do przejrzenia tego wątku, więc teraz mam prawo
poprosić - z jakiej Twojej wypowiedzi w nim wynika, że nie widziałeś
nic. Może z tej:

> tak Tobie na tym zależy? I w jakim celu piszesz o tym po latach?
> Zakładając nawet- że byłem na tyle (nawet nie wiem, jakiego słowa użyć)-
> żeby się wpuścić w cos takiego- ZAŁÓŻMY-
> to_po_co_o_tym_piszesz_po_latach?

Bo to zapadło mi w pamięć jako doskonały przykład Twojego postrzegania.

> Ba- to co zrobiłaś- to zwyczajna
> manipulacja (nie uwględniłaś pierwszej odpowiedzi ani kontekstu tej,
> która była sporo późniejsza)- tyle, że odpowiedzi ja IMO znam. A Ty?
> Znasz je?

Wszystko uwzględniłam jak widzisz, ale podziel się swoją odpowiedzią na
temat moich rzekomych intencji, bardzo jestem ciekawa.

Ewa

24. Data: 2013-07-23 11:36:05

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

=============================

===============================

====
> [...]
> Może z tej:

> Bo to zapadło mi w pamięć jako doskonały przykład Twojego postrzegania.
OK- tak_chciałaś_zapamiętać. Nie trzeba wiele dobrej woli- żeby spojrzeć na
to obiektywnie. Tyle_że_trzeba_chcieć. Co do mnie: naprawdę mam to tam,
gdzie Ty wiesz. Skoro uważasz, że dałbym się "złapać" na coś tak
idiotycznego- to_dlaczegoś_tak_uważasz. Dla mnie początkowo to był żart Izy-
nie pamiętam nawet, czy mi się podobał, czy nie. Nie czytałem cbneta- błąd-
on to celnie spuentował- i_miał_rację. Pisaliśmy niedawno- zgodziłaś się:
patrzymy na ludzi przez nasze własne okulary. Mamy swoje "mapy". Niestety-
często nie bierzemy pod uwagę tego prostego faktu- i nasze spostrzeganie tak
łatwo bierzemy za prawdę obiektywną. Wtedy widziałem Izkę jako osobę
zakręconą, ale pozytywną. A podstawowym kryterium dla mnie, które rozstrzyga
o tym, co w człowieku siedzi naprawdę- są owoce, które wydaje. I-
zastanawiam się, czy widziałem kiedyś, aby taka rzecz- z pozoru przecież
bardzo błaha- wymierzona we mnie (z czym później Iza się nawet nie kryła)
wracała do mnie od różnych osób jako rodzaj bata na mnie. To oczywiście
świadczy ile zła jest w niej- ale takze w tych, którzy stali się jego
siewcami. Nie Ewo- to nie jest w ogóle dowód na moje postrzeganie- a z całą
pewnością nie dlatego tak go zapamiętałaś i po latach wyciągasz. Przyczyna
nie jest we mnie, w moim rzekomym czy rzeczywistym postrzeganiu. Z całą
pewnością.

25. Data: 2013-07-23 12:10:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 11:36, Chiron pisze:
> [...]
> tak go zapamiętałaś i po latach wyciągasz. Przyczyna nie jest we mnie, w
> moim rzekomym czy rzeczywistym postrzeganiu. Z całą pewnością.

Tak, z pewnością jestem zua i okrutna oraz z uwielbieniem poluję na
poczciwych chironów.

Ewa

26. Data: 2013-07-23 12:46:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, z pewnością jestem zua i okrutna oraz z uwielbieniem poluję na
> poczciwych chironów.

Mam głębokie przekonanie, że jesteś osoba o dobrym sercu. Nie o to chodzi,
jaka jesteś- tylko_jakim_mnie_chcesz_widzieć

27. Data: 2013-07-23 12:57:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lipca 2013 12:46:44 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> Mam głębokie przekonanie, że jesteś osoba o dobrym sercu. Nie o to chodzi,
>
> jaka jesteś- tylko_jakim_mnie_chcesz_widzieć

O to to! :)
Widziec wszędzie dobro...
Niedaleko ci Chir do Królestwa Rzeczywistosci! ;)

28. Data: 2013-07-23 13:45:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Jul 2013 12:10:18 +0200, FEniks napisał(a):

> Tak, z pewnością jestem zua i okrutna oraz z uwielbieniem poluję na
> poczciwych chironów.
>
> Ewa

T może nie, ale wytrwale szukasz okazji do przypieprzenia się 3333-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

29. Data: 2013-07-23 14:43:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 13:45, Ikselka pisze:

> T może nie, ale wytrwale szukasz okazji do przypieprzenia się 3333-)

Nie pieprz.

Ewa

30. Data: 2013-07-23 17:21:34

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>O to to! :)
>Widziec wszędzie dobro...
>Niedaleko ci Chir do Królestwa Rzeczywistosci! ;)

Tak patrzę na Twoje tezy- to zastanawiałem się, czy nie jest to podejście
buddyjskie. Ot- nie ma dobra, nie ma zła. Świat po prostu jest. Natura jest.
Zginie podczas trzęsienia ziemi 10000 osób- ani to dobre, ani złe. Bo nie ma
dobra ani zła. Ty jednak nawiązujesz do chrześcijaństwa- i właściwie
lansujesz coś jeszcze innego: że wszystko jest dobre. IMO jednak bliżej temu
do buddyzmu. Ot- po prostu- dzieje się coś. No chyba że czegoś nie
zrozumiałem?

Dla morderców i innych degeneratów
Szukasz mieszkania?
no i się zakochałam