Re: Niedlugo wyplata ;))

From: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Niedlugo wyplata ;))
Date: Mon, 3 Mar 2003 13:05:03 +0100

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b3vei1$rd1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ludzie, co sobie kupicie?
> Ja: puder w kamieniu (napaliam sie na tego Inglota, zobacze co zacz),
> blyszczyk (pewnie Bourjois), maseczke nawilzajaca i oczyszczajaca, krem
Daxa
> przeciwzmarszczkowy z serii Sekrety Urody (moje odkrycie), krem pod oczy z
> folacyna (Eris) i cos tam jeszcze. Kurcze, znowu z torbami pojde :)))

Ja juz po zakupach :)
Kupilam:
- krem na noc Daxa z mineralami - czeka na swoja kolej
- maseczke Erisa z folacyna - uzylam i wchlonela sie blyskawicznie - nie
musialam nic scierac, efektow na razie nie widze ale skutkow tez nie.
- maseczke z glinka St.Ives - uzypalam i efekty widac, pieknie rozswietlona
i zarozowiona buzka- mniam
- krem do rak Ziaja Kozie mleko - zapach mnie przerazil ale moze sie
przyzwyczaje, dobrze natluszcza
- krem do biustu Norel - uzywam 2x dziennie, efektow jeszcze nie widac, ale
juz go polubilam
- krem pod oczy Dax Sekrety Urody - opakowanie mi sie spodobalo, czeka w
kolejce do uzycia, ktos moze wie czy to dziala?
- nowy blyszczyk Avon taki truskawkowy , jeszcze nie uzywalam
- mleczko + tonik YR, zapach mnie urzekl.
Uff, chyba o niczym nie zapomnialam, ale mam moralniaka :)

mag.