Niedowidzenie u doroslego

11. Data: 2008-01-06 19:53:29

Temat: Re: Niedowidzenie u doroslego
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Skoro juz w 2005r stwierdzono u ciebie astygmatyzm -2D to trzeba bylo te
> okulary nosic, wade nalezy korygowac. Oko lewe (to lepiej widzace) pracowalo
> normalnie, a prawe slabe sie rozleniwilo ("wylaczalo sie" bo i tak bylo
> slabe i nim nie patrzylas - mozna tak powiedziec w duzym skrocie) i masz
> niedowidzenie = amblyopia = leniwe oko. Juz tego raczej nie naprawisz, nos
> okulary zeby sie nie poglebilo.

Ale skoro nerw wzrokowy zdazyl sie wyksztalcic prawidlowo to moze sa
jakies sposoby cwiczen zeby "przypomniec" mozgowi jak sie tych
polaczen nerwowych uzywa? Po 2 miesiacach noszenia okularow okulista
stwierdzil, ze jest nieco lepiej z tym okiem (nie znam wartosci
ostrosci niestety) niz bylo, to moze sa jakies metody, ktorych
okulista nie przedstawil?

Pozdrawiam Melmack

12. Data: 2008-01-06 22:37:27

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 21:39, tomek wilicki wrote:
> oj, przepraszam jeśli uraziłem, w moim otoczeniu uwaga do której się
> odniosłaś jest zwykłą, nieofensywną formą wypowiedzi.

Zachowuj się stosownie do miejsca w którym się znajdujesz o Panie:)
Personifikacja w dysputach internetowych prowadzi do nieporozumień;p

> (...)
> akurat nie w przypadku cynku, jako że jest on takim "przelotowym"
> (...)
> mikroelementów za pomocą nadmiaru jakiegoś pierwiastka, prędzej niedoborem
> jego antagonisty.

Pozwól, że pozostanę przy swojej zasadzie - nic samej do wewnątrz, by
być lepszą niż lekarz;p

> [...]
> No widzisz, tyle że gleba jako taka nie ma możliwości - przepraszam -
> wysikania nadmiaru potasu :P

Być może, że cynk się nie odkłada w stawach, ale inne przecież tak -
dlatego nie traktuję to jako reguły ;p

> [...]
> przecież to mój konik - wszędzie widzieć spisek firm farmaceutycznych. Czym
> byłby mój post bez sugestii, że to właśnie spisek stoi za tym wszystkim?

Proszę na koniku nie wjeżdżać do salonu! Oki?
;-)

Nie ma, nie ma...
Jam wirtualna...
;p

--
Pozdrawiam :)
JM

Próba Landaua
Strata wagi po nadczynności tarczycy
ostry bol
Szczepienie na WZW przed operacją, kręgozmyk, fizjoterapia i takie tam...
[GRUPA INWALIDZKA] - Zespół wazowagalny..?