Niedowład nerwu twarzowego i pogorszenie wzroku.

1. Data: 2006-03-08 17:11:19

Temat: Niedowład nerwu twarzowego i pogorszenie wzroku.
Od: Sabi <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa lata temu miałem operację usunięcia kłębczaka na skutek której doznałem
porażenia nerwu twarzowego (nerw był nacieczony). Lekarze mówią że
porażenie może ustąpić, ale nie musi. Najbardziej drażni mnie to że nie
domyka mi się do końca powieka i nie umiem zmrużyć oka. Mówią też że stan
nie jest najgorszy, bo na pierwszy rzut oka porażenia nie widać i nie
obwisła mi prawa część twarzy jednak nie potrafię ładnie się uśmiechnąć.
Czy istnieją jakieś metody z zakresu medycyny niekonwencjonalnej aby mój
stan zdrowia się poprawił ???? Oko bardzo obficie łzawi co mi dokucza, od
operacji wzrok w tym oku mi się pogorszył, na laserowym badaniu wzroku
wyszło że powinienem nosić szkło +2, drugie oko dobre. Straciłem na skutek
tej choroby prawe ucho i nie chcę stracić jeszcze oka. Czy soczewka
kontaktowa rozwiąże ten problem ??

--
pozdrawiam Sabi

2. Data: 2006-03-09 17:37:57

Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontaktowa rozwiąże ten problem ??
>

> Pomocnym zabiegiem przy porazeniu nerwu trójdzielnego jest galwanizacja
specjalną elektrodą Bergoniego, stosuje się również jonoforezę z 1%jodkiem
potasu.Dla podniesienia progu wrażliwości receptorów skóry okolicy oka stosuje
sie delikatny masaz (głaskanie opuszkami palców i powierzchowne rozcieranie).
Jak masz mozliwosc to poproś jakiegoś masazystę by Ci te ruchy wytłumaczył
pokazał w którym kierunku powinieneś je wykonywac i będziesz sam mógł sobie
twarz masowac.
Dla utrzymania sprawności porazonych mieśni do czasu powrotu ich czynności,
przyspieszenia regeneracji nerwu i niedopuszczenia do przykurczu mięsni
powinieneś troszke pocwiczyc mimikę twarzy: zamykanie oka, mocne zamykanie
ust, gwizdanie, dmuchanie, uśmiechanie sie z zamkniętymi ustami, z osłonięciem
zębów, marszczenie czoła poziomo i pionowo, wykrzywianie całej twarzy,
wymawianie spółgłosek z przesadnym ruchem warg.
Zycze powrotu do zdrowia
pozdrawiam Wiola
> --
> pozdrawiam Sabi

Prosba o dobur antybiotyku
Badanie krwi i ciąża
Śmieszne pytanie, aczkolwiek nurtujące :-]
co zamiast kolchicyny?
Noga w gipsie, zastrzyki