Niejedzenie - jedzenie juz niekoniecznie potrzebne ?

1. Data: 2002-07-07 01:09:17

Temat: Niejedzenie - jedzenie juz niekoniecznie potrzebne ?
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie tlumaczenie podano taki link
http://www.niejedzenie.pl/wejscie.html

moze ktos skomentuje.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@
time. Presentation at Ig Nobel Prize Ceremony (October, 2002 Harvard)

2. Data: 2002-07-07 06:59:00

Od: " Agnieszka" <z...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> napisał(a):
> Na grupie tlumaczenie podano taki link
> http://www.niejedzenie.pl/wejscie.html
> moze ktos skomentuje.

Chyba wszyscy wiedzą, jak się skończyła próba oduczenia konia jedzenia;-). A
tak serio - możkiwe jest częściowa rezygnacja z jedzenia pod wpływem silnych
emocji (pozytywnych lub negatywnych), dających niesanowitą energię
wewnętrzną. Układ limbiczny się kłania...

3. Data: 2002-07-07 07:49:14

Od: "chris" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na grupie tlumaczenie podano taki link
> http://www.niejedzenie.pl/wejscie.html
>
> moze ktos skomentuje.

Czyli perpetum mobile...
Maszynka działa bez energii, albo dzięki jakiejś nieokreślonej, kosmicznej
energii...
Internet, prasa, radio i telewizja to ogromny zasób pseudowiedzy. Każdy może
sobie stworzyć jakąś supernowoczesną teorię i ją opublikować. To nie jest w
dzisiejszych czasach dowodem mądrości i głębokiej wiedzy.
Dowodem jest umiejętność samodzielnego odsiewania tego typu ciekawostek od
masy informacji, która dociera do nas różnymi kanałami.

chris

4. Data: 2002-07-07 12:39:45

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dowodem jest umiejętność samodzielnego odsiewania tego typu ciekawostek od
> masy informacji, która dociera do nas różnymi kanałami.

I to jest rozsadny glos.....
pzdr
Krzysztof

5. Data: 2002-07-07 12:51:11

Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> Na grupie tlumaczenie podano taki link
> http://www.niejedzenie.pl/wejscie.html
>
> moze ktos skomentuje.

Tak-ja skomentuje: to bzdury niezgodne z prawem zachowania energii i zdrowym
rozsadkiem.
pzdr
Krzysztof

6. Data: 2002-07-07 13:01:12

Od: "cure" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez sobie powiem mada faka i przestane jeść do końca życia.

przyczym ten koniec będzie bardzo niedaleko.

Cure

7. Data: 2002-07-07 13:17:31

Temat: Re: Niejedzenie - jedzenie juz niekoniecznie potrzebne ? DLUGIE
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

POczytajcie sobie stronke , najlepsze sa opowiesci jak to ludzie juz
niejedli , ale potem zjedli i teraz jedza , ale sa amabasadorami swiatla ,
bo w kazdej chwili moga przestac jesc
UWAGA : jesli wyczuwasz ruchy swoich czakramow , wierzysz w oczyszczajaca
moc lewatyw z 50 l wody , jezdzisz uzdrawiac swojego ducha do tybetu itepe
, czytanie strony cytowanej przez experta moze byc szkodliwe!!!
Moim zdaniem chodzi o kase, przy stronie jest i sklepik ,a
uosi -dyletantow - fanatykow dbajacych o swego ducha w stopniu
swiadczacym o ich niepoczytalnosci jest na tyle duzo ze wystarczy aby na
samych ksiazkach , zestawach cwiczen , oltarzykach , kadzidelkach itepe
zarobic krocie

Tichy ( niejedzący!(sic)- od 25 lat! -miedzy godz 24 a 10 rano - wtedy
odzywiam sie ko(s)miczna energia )

8. Data: 2002-07-07 16:40:16

Od: "chris" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na grupie tlumaczenie podano taki link
> http://www.niejedzenie.pl/wejscie.html

Jesli jedzenie to tylku ludzkie przyzwyczajenie i glupi nalog to po co
natura wymyslila przewod pokarmowy z watroba, trzustka, pecherzykiem
zolciowym, defekacja itd. Zeby bylo ciekawiej ? Zeby mogla powstac
gastroenterologia (dzial medycyny zajmujacy sie chorobami przewodu
pokarmowego) ?, zeby powstalo rolnictwo i przemysl spozywczy jako najwieksze
problemy przy wstepowaniu Polski do Unii Europejskiej ?

chris

BADANIE REAKCJI NA CHOROBE
Definicja centralnego enzymu w procesie krzepnięcia :-)
Adenoma przysadki - co to?
Pajączki na nogach- Proszę o Pomoc !
Co to? :((