Strona główna Grupy pl.soc.edukacja Nieklasyfikowany Re: Nieklasyfikowany

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Nieklasyfikowany

« poprzedni post następny post »
Data: 2005-02-22 09:03:42
Temat: Re: Nieklasyfikowany
Od: "Adam C." <a...@b...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki

Użytkownik Tristan Alder napisał:

> Witam,
>
> jak już kiedyś pisałem, mam w gimnazjum kilku spadochroniarzy, którzy
> olewają sobie zajęcia i mają np. 100% nieobecności albo 60%. Mogę im
> więc wystawić NKL. Co to oznacza? Czy to wpływa na brak promocji, jak
> NDST? Jakieś inne konsekwencje dla mnie / dla ucznia?
>
Trzeba tylko mieć na uwadze fakt, aby ci uczniowie nie mieli u Ciebie
żadnych ocen. Z doświadczenia wiem, że jeśli uczeń ma np. 80%
nieobecności, ale udało mu się uzyskać jedną ocenę, to według niektórych
władz oświatowych jest to już podstawa do wystawienia oceny.
Rozporządzenie dotyczące oceniania i klasyfikowania mało precyzyjnie na
ten temat mówi: z jednej strony jeśli uczeń ma ponad 50% nie powinien
być klasyfokowany, ale z drugiej strony pada określenie "podstawa do
wystawienia oceny" - co jest interpretowane jako fakt posiadania
jakiejkolwiek oceny.
Ja osobiście dbam o to, aby lenie nie mogły "zapolować" na ocenę. Doszło
do tego, że niektórzy uczniowie u mnie niekiedy błagają, abym im
postawił na koniec ocenę ndst. Ja stosuję zasadę, że jeśli ktoś olewa
szkołe i przedmiot, to aby dostać ndst musi nawet na to zapracować. Jak?
Ano jest nieklasyfikowany, dyrekcja wyznacza mu egzamin klasyfikacyjny,
do ktorego musi się solidnie przygotować. Zwykle mu się to nie udaje i w
końcu dostaje po 2 godzinach egzaminu ocenę ndst.
DO końca nie wiem, jak to jest, gdy uczeń oleje egzamin klasyfikacyjny -
moim zdaniem w kolejnym semestrze, mimo, iż może uzyskac klasyfikację,
to brak klasyfikacji z semestru zimowego jest podstawą do
nieklasyfikowania końcowowrocznego (spotkałem się jednak z innym zdnaiem).
ABC

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
22.02 Adam C.
23.02 Tristan Alder
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Zbrodnia 3 Maja
"kapitan Martyna Graban, i załoga okrętu badawczego Nautilus, [...], odkryli wrak japońskiego niszczyciela Teruzuki"
Nowe Wsk. Moralnej Popr.: 16. Życie prywatne i 18. Kultura artystyczna
Pierwsze sukcesy strajkujących [studentów na UW]
Dalszy ciąg awantury o jedzenie na UW
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
"Szokująca podmiana etniczna populacji Austrii" i moja recepta na imigrację
USA/ Harvard pozwał administrację Trumpa za zakaz przyjmowania zagranicznych studentów
We Wrocławiu ruszyła Odra 5, pierwszy w Polsce komputer kwantowy z nadprzewodzącymi kubitami
Studenci UW strajkują z głodu!!!
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem