Re: Niektóre kobiety mają pizdy...

From: Fragi <s...@o...pl>
Subject: Re: Niektóre kobiety mają pizdy...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 23 May 2015 19:01:00 +0200

Dnia Sat, 23 May 2015 09:46:46 -0700 (PDT), Penetrator napisał(a):

> Fragi
> To poszywka, ci geje głosujący na pis, przekonują jacyś osobnicy
> podający się za geja, z biura pisu, że Duda ma program dla polski,
> gdy specjaliści krzyczą i płaczą ze śmiechu, a nawet tarzają po
> podłodze od tych bzdur. Bo elektorat gejowski to duży elektorat.

Na te tematy wolę sobie rozmawać np. z Legierskim :)
A Tobie radzę, byś w końcu zapoznał się ze znaczeniem słowa "ironia".

> Bezmózgu.

Uzasadnij to wyzwisko.
Wiesz, próbuję traktować Cię jak innych rozmówców, ale chyba ostatni raz do
Ciebie piszę, ponieważ wszystko ma swoje granice, a każdy człowiek
ograniczoną wytrzymałość. Moją już dawno temu wyczerpałeś.

M.