Re: Niemcow bijom... w Danzig...!

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Date: Tue, 18 Aug 2020 09:35:06 +0200

W dniu 03.08.2020 o 04:46, Ilona pisze:

> Ale niektorym juz rence dawno opadly i nie mogom siem nadziwic, jak to
> bylo mozliwe, ze w 88 Polska mniala potencjal przemyslowy, (nie
> gospodarczy), porownywalny z owczesnymi Chinami Ludowo-Rewolucyjnymi...
>
> Wniosek z tego taki, ze to celowa polityka deindustrializacji Europy,
> tak wlasnie wplywa na te decyzje gospodarcze.
>
> //to dopiero bylo zlodziejstwo, by tak zdeprecjonowac wlasny potencjal
> przemyslowy... ze nie wspomne o intelektualnym...!

W ogóle trzeba było się zastanowić jakich zmian Polacy oczekują.
Solidarni mocodawców i mentorów z zachodu stracili w momencie
wyprowadzenia sztandaru przez PZPR.  Normalni ludzie musieli wiedzieć że
na dobytek Polaków rzucą się sępy, z zagranicy i miejscowe. Ale dobrej
woli nie było. Zresztą co tu mówić o czasie przeszłym - sępy ciągle
żerują na resztkach dobytku (stanie posiadania) Polski.