Re: Niemcow bijom... w Danzig...!

Data: 2020-09-20 10:08:10
Temat: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 16.09.2020 o 16:12, Kviat pisze:

> LOL :)
> I na pisał to ktoś, kto twierdzi, że nie wiadomo jaki Ziemia ma
> kształt :):)
> I napisał to ktoś, kto twierdzi, że psychopata rządzący Koreą Płn. nie
> pozostaje bezkarny.

I napisał to ktoś kto  WIE jaki to jest kształt.. Trzeba by cię z powodu
majaków trzymać pod kluczem, panie kolego.

> Google ci zamknęli? Co z tego, że ci pokażę, skoro ty za każdym razem
> bezczelnie negujesz fakty?
>
> Lepiej pokaż przykład zbrodni tego psychopaty z Korei Płn. za którą
> poniósł karę, bo inaczej znowu wyjdzie, że jak zwykle bezczelnie
> kłamiesz.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Zobacz jak przeważnie kończą dyktatorzy którzy nie chcą się dzielić
władzą.. Tylko q*wa demokracja pozwala trwać gnojom przeróżnego formatu
bezkarnie..

Nie mogę pokazać, to ty się zabawiasz w czyjeś  echo i na dodatek robisz
przy tym mądre miny.