Niemcow bijom... w Danzig...!

91. Data: 2020-09-28 13:18:04

Temat: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2020 o 23:11, Kviat pisze:

> Nie bredź. Podaj przykład, że te mendy, niewolące ludzi od kilku
> pokoleń, nie są bezkarne.

To ty masz dać przykład/y że "demokratyczne" mendy podlegają karze.

> Jesteś kretynem i kanalią. Jesteś debilem, który bezczelnie kłamie,
> nieukiem, który nie wie jaki Ziemia ma kształt.
> Kurwa, tam ludzie umierają w obozach koncentracyjnych, a ty masz
> wątpliwości, czy ci psychole, właściciele tych ludzi, są źli?
>
> Na tle takich jak ty, to nawet taka faszystka i rasistka ikselka
> błyszczy intelektem i dobrocią serca, pomimo tego, że bardziej kocha
> psy niż ludzi.
> Skąd się takie gnidy jak ty biorą?
> Jakim cudem w twoim szpitalu takie zjeby jak ty mają dostęp do
> internetu? Twojemu lekarzowi należałoby odebrać uprawnienia za brak
> [...]

Inkwizycyjne gnojstwo (uctwo) przez ciebie przemawia, psorze
nadzwyczajny. Twój idol Adolf na pewno jest dumny..

92. Data: 2020-09-29 16:50:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2020 o 13:18, trybun pisze:

> To ty masz dać przykład/y że "demokratyczne" mendy podlegają karze.

Informacje na ten temat są publicznie dostępne i możesz je samodzielnie
znaleźć.
Ale ty nie chcesz, debilu.
Będziesz wypierał fakty dokładnie tak samo, jak kształt Ziemi.
Dokładnie tak samo jak obozy koncentracyjne w twojej ukochanej Korei Płn.

Obiecuję ci, że specjalnie dla ciebie podam ci na talerzu przykład
demokratycznej mendy, która poniosła konsekwencje. Jak tylko podasz
przykład konsekwencji jakie poniósł jeden z twoich ukochanych zjebów z
Korei Płn.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Szwecja
Lewackie proby narzucania narracji ;)
Nowoczesność może umknąć
kiedy kobieta mowi ci, ze masz brudne kolana
Pesymizm urzedowy