Niemcow bijom... w Danzig...!

11. Data: 2020-07-24 06:33:10

Temat: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" napisał w wiadomości grup
pl...

On 2020-07-23 23:02, Ghost wrote:

> Użytkownik "Ilona" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>To elementarny brak kultury... osobistej...!

To nie ma nic wspolnego z kultura, w ogole ile ty masz lat, zeby na
pl.sci.psychologia postawic tak idiotyczna teze?
Nie tylko ludzie tacy sa, ale wiekszosc dobrze zorganizowanych stadnych, w
tym naczelne.
Zastanawiajace jest tez czemu niektorzy (calkiem sporo) tacy nie sa?

12. Data: 2020-07-24 09:27:22

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kultura to zespół zachowań zaakceptowanych przez otoczenie. Nienawiść to głęboka
niechęć do osoby lub grupy ludzi. Kultura jest w stanie zaakceptować nienawiść i
wtedy nienawidzenie będzie kulturalne. My też często kulturalnie nienawidzimy. Są
osoby opiniotwórcze próbujące zaszczepić nam nienawiść do całych nacji lub
pojedynczych osób wołając przy każdej okazji faszyzm, rzeź wołyńska czy wina Tuska.

13. Data: 2020-07-24 13:22:20

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.07.20 um 06:33 schrieb Ghost:

> [...]
> w tym naczelne.
> Zastanawiajace jest tez czemu niektorzy (calkiem sporo) tacy nie sa?

Kroniki policyjne oraz tabloidy sa pelne takich opisow, a powyzsze
pytanie uzupelnilbym innym o kondycje osob, ktore podniecaja sie takimi
rzeczami. Mogliby np. zasilic ledwo zipiaca grupe pl.rec.paranoja.

Mniej wiecej o tej porze bylem na dlugim urlopie w USA i Kanadzie. W
motelu w Montanie wzialem sobie z recepcji gazete. Bylo tam o rangerze z
Yellowtone, ktorego w czasie jazdy na MB zabil i zjadl niedzwiedz oraz
pol strony opisow wlaman do aut. W Yellowstone juz bylismy, wiec
wiadomosc przyjelismy ze spokojem, ale dlugo zastanawialem sie czy nie
lepiej byloby spac w samochodzie. Wybralismy wygodne lozko i sniadanie.
Mazda 3 stala nienaruszona.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

14. Data: 2020-07-24 14:42:45

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.07.20 um 09:27 schrieb z...@g...com:
> [...]
pojedynczych osób wołając przy każdej okazji faszyzm, rzeź wołyńska czy wina Tuska.

Z zachowania i opinii jednej osoby tworzyc teorie dotyczace calych grup
to co najmniej przesada. Jakos do glowy mi nie przyszlo cos takiego po
dzisiejszym rajdzie do miasta. Postawilem rower, bo chcialem zobaczyc,
co za ksiazki ludzie odstawili w gablocie (czasem sam cos tam zostawiam,
sporo ciekawych rzeczy tez znalazlem) i podeszla do mnie kolorowo ubrana
dziewczyna z wozkiem i poprosila o pare groszy. Odburknalem jej, ze mam
tylko karty. Widzialem pozniej, ze zaczepiala innych i tez ja zbywali.
Co mam myslec o Balkanach, a ona o Niemcach? ;-)

15. Data: 2020-07-24 18:33:18

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2020 o 03:43, Ilona pisze:
> [...]
>>> https://telewizjarepublika.pl/niemieckie-grozby-zgod
ne-z-prawem,98709.html

> //nawet, z punktu widzenia elementarnej obglady, takie zachowanie:
> 'nie uchodzi'!

Moim zdaniem nie tylko wyrok jest absurdalny ale już samo stawianie
zarzutów za taki sposób bycia obwinionego. Stoi to w całkowitej
sprzeczności za zasadami człowieczeństwa, Bo niby ma zrobić ktoś gdy
stanie wobec muru niemocy? Zdaje się że i w tym aspekcie człowiek jest
nikim w tzw demokracji, nawet w prywatnych rozmowach nie wolno mu się
wyżalić..

16. Data: 2020-07-24 18:34:21

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2020 o 18:27, z...@g...com pisze:
> Z google groups. Dlatego piszę do kogo odpowiadam.

Ale chyba wiesz że nie każdy czyta posty nie do siebie skierowane.

17. Data: 2020-07-24 21:15:31

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ja czytam wszystkie oprócz tych długich i stylizowanych na analfabetyzm.

18. Data: 2020-07-24 21:18:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-24 06:33, Ghost wrote:

> [...]
> w tym naczelne.
> Zastanawiajace jest tez czemu niektorzy (calkiem sporo) tacy nie sa?

//moze dlatego, ze czlowiek kulturalny rozumie, ze jest bytem duchowym
posiadajoncym zmyslowe doznania...?

19. Data: 2020-07-24 21:26:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-24 09:27, z...@g...com wrote:
> [...]
pojedynczych osób wołając przy każdej okazji faszyzm, rzeź wołyńska czy wina Tuska.

Katolicyzm, przez 1000 lat zrobil, z postromanskich, poldzikich
barbarzyncow, milosiernych i kulturalnych Europejczykow...

//i wyimaginuj sobie, pod jakom presjom oni tam w tych Niemczech muszom
zyc, by odczuwac nadal takie emocje...?

//moze, Sylvester auf Bayer cos bonknie na temat tego cisnienie...?

20. Data: 2020-07-24 21:29:14

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ilona. A jakie znasz zmysły? Wzrok, węch, słuch, dotyk, smak. Takie same doznania
będzie miało mnóstwo innych zwierząt. Zmysły z kulturą nie mają nic wspólnego.
Kultura to z jednej strony nasza biologia a z drugiej strony mnóstwo zachowań
umownych, często z tą biologią sprzecznych. Niemiecka kultura na pewien czas
zaakceptowała pogardę do Słowian i paru innych nacji. Jak widać pewne kulturalne
zachowania są kultywowanie do tej pory mimo że ogół społeczeństwa już takich zachowań
nie akceptuje.

Szwecja
Lewackie proby narzucania narracji ;)
Nowoczesność może umknąć
kiedy kobieta mowi ci, ze masz brudne kolana
Pesymizm urzedowy