Niemcow bijom... w Danzig...!

21. Data: 2020-07-24 21:30:22

Temat: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" napisał w wiadomości grup
pl...

>czlowiek kulturalny [...] posiadajoncym [...]...?

tak

22. Data: 2020-07-24 21:35:19

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ilona. Katolicyzm nie zmienił ludzi. Są tacy sami jak byli. Jest zbyt dużo przykładów
na to że nawet najpiękniejszą ideę można wykorzystać do stworzenia zbrodniczej
ideologii. Religia jest tylko narzędziem władzy i jako narzędzie nie ma wpływu na to
jaki człowiek się nią posługuje. A najczęściej są to źli ludzie i dlatego lepiej jest
zabronić używać pewnych narzędzi niż patrzeć na szkody jakie źli ludzie nimi
wyrządzają.

23. Data: 2020-07-24 21:37:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-24 18:33, trybun wrote:
> [...]
ne-z-prawem,98709.html

> Moim zdaniem nie tylko wyrok jest absurdalny ale już samo stawianie
> zarzutów za taki sposób bycia obwinionego. Stoi to w całkowitej
> sprzeczności za zasadami człowieczeństwa, Bo niby ma zrobić ktoś gdy
> stanie wobec muru niemocy? Zdaje się że i w tym aspekcie człowiek jest
> nikim w tzw demokracji, nawet w prywatnych rozmowach nie wolno mu się
> wyżalić..

I wlasnie dlatego, 'wymyslono' pewnom 'filozofie', ktora powoduje, ze
niektorzy zachowujom siem bardziej dostojnie, niz nakazuje im to prawo
stanowione...

//posluchaj tych nagran... ten gosc wyraznie przezywa jakis problem
emocjonalny i byc moze nie powinien w ogole stawac przed sondem...?

24. Data: 2020-07-24 22:23:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-24 21:29, z...@g...com wrote:
> Ilona. A jakie znasz zmysły? Wzrok, węch, słuch, dotyk, smak. Takie same doznania
będzie miało mnóstwo innych zwierząt. Zmysły z kulturą nie mają nic wspólnego.
Kultura to z jednej strony nasza biologia a z drugiej strony mnóstwo zachowań
umownych, często z tą biologią sprzecznych. Niemiecka kultura na pewien czas
zaakceptowała pogardę do Słowian i paru innych nacji. Jak widać pewne kulturalne
zachowania są kultywowanie do tej pory mimo że ogół społeczeństwa już takich zachowań
nie akceptuje.

Chyba, nie zrozumiales pierwszej czensci powyzszego zdania... ze
"czlowiek, jest bytem duchowym " i tam dalej cos o zmyslach...

To nie kultura, to zespol wymuszonych norm, umozliwiajoncych
funkcjonowanie bizantyjskich spoleczenstw na zachodzie Europy, w ktorych
obywatel musi byc posluszny 'wadzy'... zawsze...!

//W Polsce i paru innych krajach, tego typu teadycji nie ma...

25. Data: 2020-07-24 22:27:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-24 21:30, Ghost wrote:

> Użytkownik "Ilona"  napisał w wiadomości grup
pl...

> tak

//i dlaczego zlosliwie kastrujesz cudze wypowiedzi...?

//Wlasnie tak...

Czlowiek kuluralny rozumie, ze jest bytem duchowym posiadajoncym
zmyslowe doznania...

//poszukam pozniej jakis ladny przyklad video, to se pooglondasz...!

26. Data: 2020-07-24 22:35:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-24 21:35, z...@g...com wrote:
> [...]
dlatego lepiej jest zabronić używać pewnych narzędzi niż patrzeć na szkody jakie źli

Jak pieknie to sformuowales...?

//tu podobny przyklad z epoki wielkich odkryc... dotyczoncy zabijania
bezbronnych ludzi w Ameryce.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sublimis_Deus

//a chodzilo tylko o to by nie zabijac i nie odbierac wlasnosci... a tam
taka kasa czeka w tej Ameryce... a potem pol Europy wypielo siem na
Vatykan...

27. Data: 2020-07-25 10:45:19

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2020 o 21:37, Ilona pisze:

> [...]
>

> //posluchaj tych nagran... ten gosc wyraznie przezywa jakis problem
> emocjonalny i byc moze nie powinien w ogole stawac przed sondem...?

Każdy człowiek ma jakieś swoje granice. Np na złodziejstwo jeden
zareaguje dopiero gdy złodziej ukradnie milion zł, albo chłopu traktor z
podwórza, drugi złodziejem nazwie już gdy ten ukradnie złotówkę. Tak
więc żadne filozoficzne podejście a danie możliwości nazywania rzeczy po
imieniu. Tymczasem problem tylko w tym  że władza nie chce aby ludzie
mówili co o niej myślą i jak ją postrzegają.

28. Data: 2020-07-25 10:45:48

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2020 o 21:15, z...@g...com pisze:
> Ja czytam wszystkie oprócz tych długich i stylizowanych na analfabetyzm.

Czyli tak summa summarum licząc niewiele czytasz... ;-)

29. Data: 2020-07-25 11:05:05

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Normalny człowiek nie da rady brnąć przez te steki bzdur. I to jeszcze za darmo.

30. Data: 2020-07-25 12:41:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2020 o 21:26, Ilona pisze:

> Katolicyzm, przez 1000 lat zrobil, z postromanskich, poldzikich
> barbarzyncow, milosiernych i kulturalnych Europejczykow...

LOL :):)
Miłosiernie torturujących i kulturalnie palących na stosach innych
ludzi, nie-katolików.
Historii w szkole się nie uczyłaś? Jesteś upośledzona, że nie widzisz co
kościół wyprawia też współcześnie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Szwecja
Lewackie proby narzucania narracji ;)
Nowoczesność może umknąć
kiedy kobieta mowi ci, ze masz brudne kolana
Pesymizm urzedowy