Niemcow bijom... w Danzig...!

51. Data: 2020-07-28 22:32:18

Temat: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 15:37, Kviat wrote:

> No.
> To tak jak w starym dowcipie, w którym skin ratuje babci życie, bo
> przestał ją kopać. Wasze religianckie miłosierdzie nie zna granic.
> Ile dzisiaj miłosiernie żyć uratowałaś?

//cos mnie siem wydaje, ze Skin to tobie zycie uratowal...?

52. Data: 2020-07-28 22:33:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 15:39, Kviat wrote:

> Co za kretyński pomysł...
> Musiałbym być pojebanym religiantem żeby usprawiedliwiać czyjeś zbrodnie.

> Leki ci się skończyły? Czy pieniądze na wykupienie?

//a nie mowilem...? zadne argumenty...

53. Data: 2020-07-29 20:28:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/07/2020 o 23:47, Ilona pisze:

> //czyzbys nie doceniel, jaki to wspanialy material badawczy...?

ja doceniam nawoz jaki produkujecie, lubie mieso :]

--
gazebo

54. Data: 2020-07-30 00:35:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-29 20:28, gazebo wrote:

> ja doceniam nawoz jaki produkujecie, lubie mieso :]

//znow cos z kupom... skojarzyles...?

55. Data: 2020-07-30 21:15:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/07/2020 o 23:35, Ilona pisze:

> //znow cos z kupom... skojarzyles...?

ty skojarzylas

--
gazebo

56. Data: 2020-08-01 15:25:00

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2020 o 11:05, z...@g...com pisze:
> Normalny człowiek nie da rady brnąć przez te steki bzdur. I to jeszcze za darmo.

No tak, mnie natomiast ciekawi to pozowanie niektórych na kompletnych
matołów. O czym może świadczyć to przekręcanie słow, znaczeń itd? Czyżby
na grupie było tylko kilku userów i takie pokręcone teksty mają maskować
autora?

57. Data: 2020-08-01 15:25:47

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2020 o 00:44, Ilona pisze:

> Wszystko jednk, czy milion, czy zlotowka... to niczego nie zmienia...
>
> //ale, zaprawde niegodnym jest oskarzac kogokolwiek, przed faktem...

Baza oczywiście taka sama, jednak chodzi o tzw przelanie się kielicha
goryczy.  Czy dobrze zrozumiałem - sprzedaje szabrownik państwowy browar
za cenę mniejszą niż niedawno postawiony w nim komin kotłowni a my mamy
milczeć??  Myślisz że grzeczna i kulturalna postawa wobec takiego
sqsyństwa jest właściwa?

58. Data: 2020-08-02 05:16:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 15:25, trybun wrote:

> [...]
> matołów. O czym może świadczyć to przekręcanie słow, znaczeń itd? Czyżby
> na grupie było tylko kilku userów i takie pokręcone teksty mają maskować

//moze, to z nudow...?

59. Data: 2020-08-02 05:29:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 15:25, trybun wrote:

> [...]
> za cenę mniejszą niż niedawno postawiony w nim komin kotłowni a my mamy
> milczeć??  Myślisz że grzeczna i kulturalna postawa wobec takiego

//ta czara goryczy to juz siem dawno przelala...
Jeszcze w czasach, gdy "przeksztalcano wlasnosciowo" majontek PRL... i
zamiast bronic aparatem panstwa krajowych udzialowcow, czy
poczontkujoncych przedsiembiorcow, nawpuszczano obcego kapitalu, ktory
zdominowal calom gospodarke, przewyzszajonc wielokrotnie lokalny kapital...

//tera to tylko "milczec przytomnie i paczec..." oczywiscie, na lapy,
zlodziejom wszelakiej masci...!

60. Data: 2020-08-02 08:57:52

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2020 o 05:16, Ilona pisze:

> //moze, to z nudow...?

Może...

Szwecja
Lewackie proby narzucania narracji ;)
Nowoczesność może umknąć
kiedy kobieta mowi ci, ze masz brudne kolana
Pesymizm urzedowy