Niemcow bijom... w Danzig...!

71. Data: 2020-08-29 09:18:24

Temat: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2020 o 21:26, Ilona pisze:

> No... ostatnio siem poprawilo... medialnie...!

Mozna jakiś przykład? Bo ja chcąc nie chcąc widzę tylko coraz większą
degrengoladę na każdej płaszczyźnie.

72. Data: 2020-09-08 03:07:18

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-29 09:18, trybun wrote:

> Mozna jakiś przykład? Bo ja chcąc nie chcąc widzę tylko coraz większą
> degrengoladę na każdej płaszczyźnie.

niegolone gemby pozakrywane maseczkami...

73. Data: 2020-09-10 13:08:40

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.09.2020 o 03:07, Stefania Harper pisze:

> niegolone gemby pozakrywane maseczkami...

Ale to nic nie zmienia - "wilcze ślepia" widać nadal, przepraszam wilki,
to tylko takie ludzkie określenie.

74. Data: 2020-09-12 19:06:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 września 2020 13:08:41 UTC+2 użytkownik trybun napisał:

> "wilcze ślepia"

...popie gardło,
co nie widzi, to by zżarło ;)

75. Data: 2020-09-14 21:39:27

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-10 13:08, trybun wrote:

> Ale to nic nie zmienia - "wilcze ślepia" widać nadal, przepraszam wilki,
> to tylko takie ludzkie określenie.

Moze to dlatego, ze podswiadomie czujom, ze cos siem szykuje...?

76. Data: 2020-09-15 14:35:23

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.09.2020 o 21:39, Stefania Harper pisze:

> Moze to dlatego, ze podswiadomie czujom, ze cos siem szykuje...?

Nie, doskonale wiedzą że do  prawdziwej zmiany potrzeba by niezłego
trzęsienia ziemi, a takie jak wiadomo u nas nie występują, i wszędzie
gdzie o ustroju państwa stanowi tzw demokracja. W niej każda nawet
najgorsza kanalia może sobie porządzić bezkarnie.

77. Data: 2020-09-15 16:21:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.09.2020 o 14:35, trybun pisze:

> [...]
> gdzie o ustroju państwa stanowi tzw demokracja. W niej każda nawet
> najgorsza kanalia może sobie porządzić bezkarnie.

Bredzisz. Jak zwykle.

W przeciwieństwie do Korei Północnej, gdzie nie ma demokracji i rządzi
bezkarny psychopata?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

78. Data: 2020-09-15 17:21:35

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.09.2020 o 16:21, Kviat pisze:

> Bredzisz. Jak zwykle.
>
> W przeciwieństwie do Korei Północnej, gdzie nie ma demokracji i rządzi
> bezkarny psychopata?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Może i psychopata, ale  w odróżnieniu od władców w tzw demokracjach  na
pewno  nie bezkarny.

79. Data: 2020-09-15 19:07:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.09.2020 o 17:21, trybun pisze:

> Może i psychopata, ale  w odróżnieniu od władców w tzw demokracjach  na
> pewno  nie bezkarny.

Musisz być mocno jebnięty, skoro żartujesz w takich tematach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

80. Data: 2020-09-15 22:48:31

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-15 14:35, trybun wrote:

> [...]
> gdzie o ustroju państwa stanowi tzw demokracja. W niej każda nawet
> najgorsza kanalia może sobie porządzić bezkarnie.

W zasadzie to masz sporo racji w tym co piszesz... i potwierdza siem to
co relacjonujom ludzie z terenu... ( i nie tylko z Polski)...

'Róża z Krzyżaków - Jacek Sobala | Mówi Się'

https://www.youtube.com/watch?v=sEPctT6VoyU

//po 5-cio minutowym 'przegladzie prasy', dzwoniom widzowie i
relacjonujom j.w.

//swiezutkie... dzisiejsze... z przed 2 godzin...

Szwecja
Lewackie proby narzucania narracji ;)
Nowoczesność może umknąć
kiedy kobieta mowi ci, ze masz brudne kolana
Pesymizm urzedowy