Re: Niemcy+Rosja=?

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Niemcy+Rosja=?
Date: Sat, 13 Aug 2022 15:39:12 +0200

W dniu 10.08.2022 o 16:33, XL pisze:
> [...]
te-kolejnych-transz-pomocy-dla-ukrainy-chodzi-o-8-ml
d-euro-6798383578532352a.html

> Ponieważ oni mają nasze roszczenia w czwórce, a że doskonale wiemy, że
> jedynym sposobem uzyskania ww. nie jest nasz krzyk i zgrzytanie zębami,
> lecz wieloletnie rozgrywanie tego na arenie politycznej i światowa akcja
> informacyjna. Dlatego nie chodzi (NA RAZIE) o złapanie tego króliczka, ale
> by gonić go i grać nim.

No, nie wiadomo. Przynajmniej ja nie widziałem listy polskich żądań i
niemieckiej odpowiedzi na to.  A kiedy odpowiedzą nein, wtedy zakładamy
sprawę w odpowiedniej dla takich spraw instytucji, będzie to
najprawdopodobniej  Trybunał Arbitrażowy.

Ale co my Polacy z tego mamy? Co najwyżej potęgowanie swojej
niechęci/nienawiści do sąsiada. To jakieś pozytywy?

> Dlaczego tylko za Warszawę? Chwila chwila - Niemcy (NIEMCY!) rozp...lili nam
> w przemysł, okradli z surowców, dzieł sztuki, wybili obywateli w całym
> kraju!

Przypadek ewidentny. Pewnie jest jeszcze więcej takich polskich miast,
ale niełatwo będzie je wyeliminować z statusu prawa wojny. A i co do
obywateli sprawa jest złożona, Polska nie podpisała aktu kapitulacji,
czyli cały czas byliśmy z szkopami w stanie wojny. Ciężko tu będzie coś
wywalczyć.

> Znasz jakieś tego typu ,,odezwy" PO? Ja znam tylko pisowskie. Od czegoś
> trzeba zacząć.

Tylko PiS  Czekam na ich oficjalne pismo do Niemców, wtedy pochwalę.